Dawid Parus

  • Biorąc pod uwagę cenę, Barton Motors TZ to ostatni Mohikanin. Wszyscy importerzy chińskich motocykli, omamieni wielką popularnością 125-tek, drastycznie podnieśli ceny motocykli, w stosunku do tego co mieliśm[…]

  • Junak 126 to jedna z tańszych propozycji na 125-tkę. Ten pochodzący z fabryki Fosti, motocykl został zaprezentowany w 2015 roku. Od razu przyciąga wzrok swoim designem. Wszystko jest na swoim miejscu, wygląda fajni[…]

  • Yamaha YBR 125 Custom, to takie coś pośrodku, między klasykiem a chopperem. Trochę chromów, trochę, obłych kształtów, zdobień – to przecież cechy crusiera. Jednak pozycja za kierownicą nie daje możliwości[…]

  • Virago to motocykl dla niewysokich kierowców. Sporo kobiet decyduje się na ten model, zaczynając przygodę z motocyklami. To jednak wcale nie ujmuje temu motocyklowi. Przeciwnie, jest to bardzo wygodna maszyna na[…]

  • Ah Derbi! Dlaczego ty tyle kosztujesz?! Terra to wyjątkowa pozycja w katalogu 125-tek. Popatrzcie na stosunek mocy do masy, jest bliski maksymalnej wartości jaką daje ustawa. Do tego wysokość siedzenia … robi[…]

  • BMW C1 to jedyny w swoim rodzaju pojazd. Chociaż istnieją inne motocykle z dachem, ten jest wyjątkowy, ponieważ jego dach jest sztywną konstrukcją. Trudno też poszukać innej 125-tki z pasami bezpiec[…]

  • Czy Romet Division w wersji 125 ccm zdobędzie rzeszę fanów? Moim zdaniem nie. Ale zacznijmy od pozytywnej strony tego modelu. Na pierwszy rzut oka wszystko się zgadza. Bardzo fajny, nawet trochę agresywny, desi[…]

  • Junak M11 125, to tak naprawdę Regal Raptor Chopper i pochodzi z Singapuru. W Polsce sprzedaje się go pod logiem Junaka. Czy to dobrze? Moim zdaniem tak. To miłe, gdy zostawisz motocykl pod sklepem, a koczujący tam[…]

  • Zacytuję klasyka polskiej komedii: „Ja ją gdzieś widziałem..”. Taka była moja pierwsza myśl gdy tylko zobaczyłem kształty nowego Junaka Evo.

    Pewnie pamiętacie tę „aferę” z 2012 roku w wyniku której w Niemczech z[…]

  • Junak atakuje! Model M16 w wersji 125ccm otwiera peleton nowości na rok 2015. Chociaż kształt tego motocykla nie jest szokiem, bo znamy go z wersji o pojemności 320, oraz z hiszpańskiego Leonart’a Daytona to z całą[…]

  • Huragan? 🙂 … raczej zefirek. Popularna na polskim rynku 50-tka (na zdjęciu), dostała silnik o pojemności 125. Co nam to daje? Trochę lepsze osiągi, jednak poza tym, nic więcej. To ta sama konstrukcja nadwo[…]

  • Pomarzyć zawsze można … bo kogo stać aby wydać 20 tys zł na przyjemność? Myślę że niewielu. Jeżeli jednak masz nieograniczony budżet, KTM RC 125 jest dla Ciebie! Dlaczego? Ma wszystko co możliwe w świecie spor[…]

  • Oto nowość na sezon 2015 – Romet Arrow Fly 125. To pierwszy model Rometa w kategorii sportowych 125-tek. Ten Romet zasłużył na miano sportowego z kilku powodów. Po pierwsze, design, jest fajny, od początku do koń[…]

  • Model 787 to niby-nowość w stajni Rometa. Niby – bo tę konstrukcję znamy już z Junaka 607, który sprzedawany jest z silnikiem 50ccm. Romet różni się jednak tym, że umieszczono w nim silnik o pojemności 125ccm. Je[…]

  • Romet MAXI 125 wygląda na porządną maszynę. Czy faktycznie jest porządny? I tak i nie. Na plus zasługuje silnik, model „GY6” – jest dość trwały. Coraz więcej użytkowników zapewnia, że robi nim więcej niż 20 tys ki[…]

  • Chociaż chopper, Hyosung GV125, od dawna jest obecny na światowym rynku, znany też pod nazwą Aquila, to w Polsce nigdy nie potrafił się przebić. Próbowano go sprzedawać pod marką własną a także pod logiem Junak[…]

  • Nie od dziś wiadomo że skuter to nieodłączny element południowo-europejskiego stylu życia. Ta moda wędruje także do Polski, a po zmianie przepisów, najwyraźniej nabierze pędu. Widać że firma Romet czuje tego d[…]

  • Yamaha X-MAX to duży, lanserski skuter dla krawaciarzy z teczuszką. Rozróżniamy dwie wersje nadwozia. Wersja Standard i Business, ta druga wyposażona jest dodatkowo w większą owiewkę, kufer centralny i hamulec[…]

  • Vespa GTS to jeden z najpopularniejszych skuterów w Europie. Linia GT rozpoczęła się w 1946 roku, jednak to nie znaczy, że Vespa jest przestarzałą konstrukcją. GTS w przeciwieństwie do oldschool’owej Vespy PX, idzi[…]

  • Czy za 10 kafli warto zatańczyć z wilkiem? Naszym zdaniem nie. Oto dlaczego. Przywykliśmy do zasadniczej listy wad chińskich motocykli, są to słabe hamulce, niska moc, niskiej jakości opony i odpadające plastik[…]

  • Wczytaj więcej