Informacje prasowe

Barton NXT 150, idealne enduro na pierwszy offroadowy motocykl

Barton NXT 150, idealne enduro na pierwszy offroadowy motocykl

Rodzina motocykli enduro Barton Motors NXT series poszerza się o nowego zawodnika! Do
salonów wjeżdża nowość, NXT 150, czyli złoty środek dla początkujących, młodych adeptów
offroadu czy kobiet, seniorów chcących zrealizować swoje motocyklowe marzenia. Mocniejszy
od motocykli kategorii 125, lżejszy od popularnych dwieście pięćdziesiątek. Dlaczego właśnie
od tego modelu zacząć swoją przygodę z enduro?

Dla kogo Barton NXT 150?


Na to pytanie znajdzie się niezwykle dużo argumentów potwierdzających słuszność wyboru modelu
Barton NXT 150 na początek przygody z offroadem. Motocykl ten jest gabarytowo idealnie dobrany do
jeźdźca o wzroście od 140, do maksymalnie 170 cm, zatem dobrze będą się na nim czuły osoby w
wieku już 10-15 lat, ale także dorosłe dziewczęta, które nie będą chciały walczyć z masą i mocą
większej dwieście pięćdziesiątki.


Wertykalnie zamontowany silnik


Jednostka napędowa, jaką zamontowano w NXT 150 to ustawiony wertykalnie (jak w wyższych
modelach NXT 250, NXT 250L, NXT 300), chłodzony powietrzem, czterosuwowy jednocylindrowiec o
pojemności… a jakże 150 cm3. Silnik ten generuje moc 11,5 KM, którą uzyskuje już przy 8500
obr./min. Pięciobiegowa, manualna skrzynia biegów i rozruch elektryczny oraz nożny to atuty tej
bezawaryjnej jednostki.


Najważniejsza jest rama!


Bartona NXT 150 zbudowano na solidnej, stalowej, dwuelementowej ramie kołyskowej, podobnej
konstrukcji do tych, które tworzą większe modele NXT. Do tego mocne półki przedniego zawieszenia,
dużo bardziej wytrzymałe od tych z mniejszych pojemności modeli DB czy BTS, to kolejny atut za
wyborem właśnie sto pięćdziesiątki.


Duże koła to połowa sukcesu…


Także większe, niż w modelu NXT 125, koła to również plus przemawiający za tym modelem.
Przednie koło o średnicy 19, tylne 17 cali, pozwalają na płynną jazdę po nierównościach, zapewniają
większą dzielność terenową i przyczepność do luźnego podłoża.


Nie zapominajmy o zawieszeniu…


NXT 150, jako motocykl, który jest w stanie unieść nawet osobę ważącą 75 kg, posiada regulowane
tylne zawieszenie z możliwością ustawienia napięcia wstępnego sprężyny centralnego amortyzatora,
które pozwoli dostosować działanie tego elementu do wagi jeźdźca.


I cena i gwarancja!


A największym, zdecydowanie, argumentem przemawiającym za zakupem Bartona NXT 150, jako
pierwszego, lub jednego z pierwszych w życiu motocykli w pełni offroadowych, jest jego cena. Za
kwotę 6 199 zł otrzymujemy solidny, bezawaryjny, wygodny i świetnie wyglądający motocykl idealny do treningu, podnoszenia offroadowych umiejętności, czy też po prostu czerpania przyjemności z
jazdy w terenie. Nie zapominajmy też o tym, że Barton daje na swój produkt roczną, fabryczną
gwarancję, co nieczęsto zdarza się wśród topowych, niehomologowanych modeli największych
motocyklowych marek…


Więcej informacji na stronie producenta

Dane techniczne:
Silnik
Pojemność 150 cm3
Maksymalna moc 8,5 kW / 8500 obr./min.
Taktowanie i cylindry: 4T, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Rozruch: elektryczny, nożny
Chłodzenie powietrzem
Skrzynia biegów manualna 5-biegowa
Wymiary i waga
Długość 1850 mm
Wysokość 1130 mm
Szerokość 790 mm
Rozstaw osi 1260 mm
Waga 98 kg
Dopuszczalna ładowność 75 kg
Koła
Felga przednia stalowa 1.60-19
Opona przednia 70/100-19
Hamulec przedni tarczowy 230 mm
Felga tylna stalowa 1.85-16
Opona tylnia 80/100-16
Hamulec tylny tarczowy 190 mm
Parametry
Zbiornik paliwa 6,3 l
Gwarancja 1 rok

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>