Odpowiedz do: Ceny

Strona główna Fora Opinie Ceny Odpowiedz do: Ceny

#23141
Beniamin Mucha
Keymaster

Chciałem wszystkim przypomnieć że jesteście w dziale forum. Oczywiście nie będziemy tutaj tolerowali obrażania kogokolwiek, ale forum powstało właśnie po to aby wymieniać się informacjami i zawzięcie dyskutować. Nawet robiąc oftop i rozmawiając nie na temat.
Jestem użytkowników wielu forów i wiem że często dochodzi do bardziej zaczepnych rozmów niż ta i nikt nie reaguje. Nie dajmy się zwariować. Nie będzie tutaj dużej ingerencji z naszej strony. Co innego w komentarzach do artykułów, tam wkraczamy częściej z moderacją.

Co do Jaś 13, to tak, ma on uprawnienia do moderowania, ale nie jest pracownikiem naszego portalu. Zaufaliśmy mu i zaufania nie nadużywa, często konsultuje kwestie moderacji ze mną.
Proszę go traktować jak normalnego użytkownika – pasjonata, a nie specjalistę w sprawach motocykli. Sam siebie nie nazwałbym specjalistą, bo wiem ile wiedzy mi jeszcze brakuje.
Osobiście nie widziałem żeby Jaś13 zmieniał swoje wypowiedzi a tym bardziej żeby robił to na swoją korzyść. A na pewno pracuje, za darmo, na rzecz dobrej czytelności tego portalu.

Anonimie proszę o link do artykułu w którym piszemy że Brixton jest importowany przez 4cv. Sam nie umiem znaleźć wpisu który podajesz.
Jeżeli jest pisany przeze mnie to musiał się wkraść błąd, bo nawet jeżeli pisałem o Brixtonie pokazywanym w Azji zanim pojawił się w Polsce, to nie mogłem pisać, że bedzie go importwał 4cv. Z firmą 4cv spotkałem się dopiero na targach w Warszawie, a wtedy już Brixtony stały przy stoisku Almotu.

Co do przepisu o EURO5 to nie upieram się że mam na 100% rację, chciałem nawet pisać artykuł jakiś czas temu, ale nie mając wystarczającej wiedzy wolę się wstrzymać od publikacji i ewentualnego wprowadzania w błąd. Choć wszystko wskazuje, że logicznie podany jest zbiór od L1e do L7e. Bardzo chętnie natomiast poruszę ten temat na forum – tak jak to zrobiłem. Mam też nadzieję że wypowiedzi moje na forum są traktowane jako moje prywatne spostrzeżenia.

Rozmawiałem też z marketingowcem Bartona na temat EURO 5, i oni tak samo mają informację że w 2020 produkowane jeszcze mogą być dotychczasowe motocykle zgodne z normą EURO 4. Sami Chińczycy twierdzą że nie będą mieli problemu z tą normą – ale poczekamy zobaczymy.