Zmiana mocy Suzuki TU125

Strona główna Fora Tuning 4T Zmiana mocy Suzuki TU125

Otagowane: ,

  • This topic has 6 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 1 year temu by Jacek.
Przeglądają 7 wpisy - 1 przez 7 (z 7 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #39988 Reply
    Jacek
    Uzytkownik

    Dzień dobry. Mam Suzuki jak w temacie i chciałem się dowiedzieć jak proponujecie podnieść moc z 7kW do nadal legalnych 11kW. Na wstępie powiem, że nie chcę zmieniać pojemności, chcę żebym dalej mógł legalnie jeździć na kat. B

    #39989 Reply
    Radek
    Uzytkownik

    Nie ma takiej możliwości. Mógłbyś zrobić przelot, pobawić się dawkami paliwa, dać lepszą świece, zrobić jakiś lepszy dolot, a i tak przyrost mocy będzie w granicy błędu pomiarowego. Na grupie rometa jest jakiś dzik który pobawił się w poprawę fabryki, dał jakieś kute tłoki, koszt przeróbek przerósł wartość pojazdu. Jeśli oczekujesz lepszej dynamiki to możesz pokusić się o wymianę wymianę zębatki ale to ci mocy nie zwiększy a jedynie lepiej będzie się zbierać. Żeby jeszcze ci dołożyć to powiem że e 7kw to masz na silniku, na kole będzie pewnie mniej xD Serio, nie warto, ciesz się tym co masz, albo sprzedaj i kup np Soft Choppera od rometa , ma prawie 13 hp i niedużą wagę.

    #39990 Reply
    Jacek
    Uzytkownik

    No to mi powiedziałeś… 🙂 A miało być tak pięknie… No ale niestety pewnie masz rację. To zostanę z tym co mam bo na następny sezon chcę zrobić prawko na A, jeśli mi się spodoba 🙂 A tak jak piszesz zabawa z poważnymi zmianami to i poważne pieniądze.
    Dziękuję Ci za odpowiedź.

    #39991 Reply
    bsw
    Uzytkownik

    Niekoniecznie – jeśli to motocykl z niemieckiej dystrybucji to może mieć blokadę w module zapłonowym – ograniczające moc (obroty) na najwyższym biegu. Oczywiście 11 KW z tego nie będzie ale silnik będzie rozwijał swobodnie swoją moc. Przeróbki są opisane w sieci – trzeba oszukać moduł aby myślał że jest zawsze na biegu niższym niż najwyższy albo całkiem wymienić moduł na taki „niekastrowany”. Nieblokowany silnik Suzuki (GN) rozwija ponad 8 kW mocy.

    #39992 Reply
    Jacek
    Gość

    O cholera, aż się oderwałem od pracy! Dziękuję Ci za wskazówki 🙂 Już patrze na link!

    #39993 Reply
    bsw
    Uzytkownik

    spox – tu masz opisane blokady w Marauder 125 – ale to ten sam silnik:
    https://forum.bractwo-suzuki.com.pl/viewtopic.php?t=20656

    #39994 Reply
    Jacek
    Uzytkownik

    O super! Dziękuję Ci bardzo

Przeglądają 7 wpisy - 1 przez 7 (z 7 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #39989 in Zmiana mocy Suzuki TU125
Twoje informacje