Uniwersalne (asfalt, lekki teren), duże 125 w stylu retro/scrambler

Strona główna Fora Opinie Uniwersalne (asfalt, lekki teren), duże 125 w stylu retro/scrambler

Przeglądają 6 wpisy - 1 przez 6 (z 6 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #37624 Reply
    Adam
    Gość

    Witam.
    Poszukuję nowego motoru (niekoniecznie premium), którym dojadę krótką trasę do pracy (20km), a w weekend pojadę na boczne drogi (gminne, leśne dojazdówki) pozażywać uroku przyrody.
    Chciałbym, żeby wyglądał jak najmniej zabawkowo (solidny rozstaw osi, wysokość, szerokość) i był w stylu retro/scrambler itd.
    Odpadają moto typu Varadero/Malaguti Dune/Yamaha WR – nie mój styl.
    Co polecacie?
    Cena gra rolę, może być chińskie, ale nowe (ew. prawie nowe), żwawe i przyzwoicie wykonane.
    Myślałem o: Zontes G1 Spoke, Rieju Century, Malaguti Monte Pro Anniversary Edition (wszystkie trzy wydają się małe, ale żwawe, mają niedużą kostkę), Junak M12 Vintage (duży, ale wolny i pewnie fatalny w terenie)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    #37695 Reply
    pepik
    Gość

    Bierz Zontesa. Jest duży jak na 125. I ma ABS na codzienne bezpieczne dojazdy. Jako jedyny ma 15KM w cenie 15 tysięcy.

    #37700 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    – Zontes rzeczywiście godny polecenia – jeśli cię stać. Ale nie koniecznie musisz brać wersję Spoke. Alufelga w zupełności wystarczy, a kasa zostanie na ubranie i kask.

    – Nie wiem jak Vintage, ale zwykła M12 nie jest ani ciężka ani powolna jak na swoją moc. Całkiem przyzwoity motocykl, ale w polne drogi to może być słabszy wybór, bo nie da się stanąć na podnóżkach.

    #37701 Reply
    pepik
    Gość

    Pewno, szprychy to dodatkowy kłopot przy serwisie i czyszczeniu.

    #37716 Reply
    michal+g
    Uzytkownik

    Jest jeszcze Junak/Hanway SC125 – silnik 15km, w sumie chyba ten sam co w Malaguti Monte Pro, ciężko coś powiedzieć więcej – oglądałem na żywo i mi się podobał, niestety nie ma ABS co jest dużym plusem Zontesa.

    #37717 Reply
    bsw
    Uzytkownik

    SC125 – nie wygląda to na ten sam silnik co w Derbi/Malaguti. Z innej strony prowadzony rozrząd na głowicy i wyprowadzone chodzenie z cylindra. IMO przypomina raczej ten z RS125pro – ale tam rozrusznik był z przodu a nie na górze…

Przeglądają 6 wpisy - 1 przez 6 (z 6 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #37716 in Uniwersalne (asfalt, lekki teren), duże 125 w stylu retro/scrambler
Twoje informacje