Tuning Bartona hyper 125 na 250

Strona główna Fora Tuning 4T Tuning Bartona hyper 125 na 250

  • This topic is empty.
Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #25122 Reply
    Majkel
    Gość

    Witam,
    Jestem posiadaczem Bartona hyper i wkrótce robię A2. Ciągnie mnie do wymiany silnika na 250 aby uzyskać więcej mocy. Pytanie brzmi ile mi to da? Moto fabrycznie ma około 10 koni czyli nie dużo. Co do kwestii prawnych, nie wiem czy opłacalna jest rejestracja na 250, czy lepiej zostawić 125 w dokumentach aby potem ładnie sprzedać komuś z prawkiem B.

    #28934 Reply
    Jürgen Strobel
    Gość

    Würde meine Barton Hyper gerne mit Tüv auf 250ccm umbauen Wo bekomme ich die Papiere?

    #28935 Reply
    Anonim
    Gość

    Wenn Sie der erste Eigentümer sind, erhalten Sie in Polen beim Kauf eine Kopie der Genehmigung.

    Ich irre mich nicht, dieses Motorrad hatte Zulassungen bis zu 250.

    Wenn Sie dieses Dokument nicht haben, bitten Sie den Importeur, es zu senden.

    Sie können auch von der Fahrgestellnummer lesen.
    Was ist die Genehmigung.

    https://barton-motors.pl/

    #28942 Reply
    Witoldzik
    Gość

    Witam,
    Zastanawiam się nad kupnem tego motocykla i tak jak ty planuje zmienić po 2-3 latach silnik na 250.
    Wg mnie opłaca się gdyż moto zyskuje prawnie 10 km i dużo do v maxa. Jest tylko jedno ale: Motocykl, który barton sprzedaje jest na wtrysku, a wszystkie silniki 250 do tego motocykla które znalazłem na allegro są na gaźniku i zastanawiam się jak można by to przerobić. Chciałbym, żeby wypowiedział się tu jakiś ekspert, gdyż ja jestem laikiem.

    Aha, daj znać jak się Hyper sprawuje, jakieś plusy i minusy. Jest dużo recenzji ale chciałbym usłyszeć opinię stałego użytkownika.

    #30092 Reply
    Kazik
    Gość

    Na e bayu jest na wytryskach co prawda trochę droższy aale…

    https://www.ebay.de/itm/383263898246

    #30176 Reply
    anonim
    Gość

    Kupić Moto za 9 i włożyć w niego 3 lub więcej.
    Żeby przerobić na nielegalu na 250 która będzie niewiele mocniejsza i tańsza od markowej 125.
    Przyczym nadal zostajemy przy moto z gównoluti i gazrurek.
    Trzeba mieć wyobraźnię by zobaczyć w tym jakiś sens.

    #38133 Reply
    Markus
    Gość

    Przeróbka jak najbardziej zasadna, motocykl nowy kupiłem za 8000, przekładka silnika z robocizną 2100, dzięki gaźnikowi lepsza reakcja na gaz, dużo lepiej się zbiera. Nie słuchaj tych leszczykow którzy tego tematu nie przerabiali

    #38169 Reply
    Anonim
    Gość

    Według nowych przepisów od!!! 1500 za jazdę bez uprawnień. Od razu możesz doliczyć brak OC i przeglądu.
    Może uzbierać się naprawdę spora kasa.
    A w razie najmniejszej nawet stłuczki, ryski itp. około 5000 na początek. Czyli wezwanie policji 1500 , bez uprawnień 1500, jeśli spowodowałeś 1500, regres OC, kara za brak OC i pokrycie pełnych kosztów zdarzenia ( też naprawa infrastruktury drogowej ) itd.,ewentualne renty i odszkodowania zdrowotne, pokrycie kosztów leczenia i rehabilitacji, pokrycie utraconych dochodów osób poszkodowanych , sprawa karną i cywilną itd…
    Musisz liczyć w razie drobnego zdarzenia od 30000zł do kilku milionów. W 2021 rekordowa suma dla ” motocyklisty ” to 3 miliony

Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #38169 in Tuning Bartona hyper 125 na 250
Twoje informacje