Nowy klon jakiegoś chińskiego motocykla

Strona główna Fora Opinie Nowy klon jakiegoś chińskiego motocykla

Przeglądają 10 wpisy - 1 przez 10 (z 10 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2096 Reply
    Woyciech
    Gość

    Ach! kolejne wcielenie keeway’a superlight’a itd.

    http://allegro.pl/motocykl-storm-125ccm-chopper-nowy-duzy-i5459879216.html

    #2097 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Foshan Fosti, jeżeli jest oferowany z silnikiem BN244FMI, to ode mnie duży plus bo to silnik dwucylindrowy. Konkurencja dla Ravena LUX w rozsądnej cenie.

    #2098 Reply
    Olaf
    Gość

    A co powiecie na LONCIN FC 125:

    http://allegro.pl/fc-125-motocykl-125-loncin-dowoz-gratis-raty-0-i5444856135.html

    Jest to chyba najtańszy motocykl na polskim rynku o poj. 125cm za jedynie 2999 zł. Niektóre są sprzedawane z gmolami i osłoną łańcucha. Do niego jest oferowana do niego masa gratisów. Firma dopiero wchodzi na polski rynek, dlatego jest taka atrakcyjna cena.
    Ciekawe jak z jego jakością wykonania, ale myślę że poniżej Rometa 125 raczej trudno by zejść. W opisie jest, że motor ma znany i niezawodny silnik 156 FMI, moc aż 12 kM(!), 100 km/h prędkości maksymalnej, czyli wygląda że nie jest zdławiony katalizatorem spalin. Ale to tylko moje przypuszczenia. Ktoś by musiał go przetestować.

    #2099 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Śmiem wątpić czy to rzeczywiście Loncin…Zdobądź pierwsze trzy znaki numeru VIN powiem więcej…
    Loncin razem z Lifanem to czołówka Chińskich eksporterów.
    Po za tym ten hamulec bębnowy z przodu to jest strach w oczach. Tego się nie będzie dało skutecznie zatrzymać.

    To już lepiej dopłacić do Shineraya XY 125 te 500zł i mieć rozsądny budżetowy sprzęt.

    #2102 Reply
    olaf
    Gość

    Jak ci zdobędę znaki numeru VIN? Musiałbym kupić, a już mam pojazd. To jest budżetowy motorek i dlatego brak tarczowego z przodu. W Rometach 125 też kilka lat nie we wszystkich montowali tarczowe hamulce na przód. Prędkość maksymalna takich motorków jest nieduża i głównie w miastach się je eksploatuje (gdzie rozwijane prędkości są niewielkie). Nawet w Jawach 350 TS, które to były o wiele cięższe i szybsze, montowali z przodu bębnowe. Poza tym, dlaczego mieliby podawać nieprawdę. Wszak firma Loncin nie jest jakąś prestiżową marką tylko produkuje motocykle 'dla ludu’. Jak dla mnie to cena zakupu, gmole, osłona łańcucha (i kilka innych dodatków), przesłaniają minusy w rodzaju braku hamulca tarczowego z przodu. Na dojazdy do pracy, wyjazdy na ryby, grzyby, i w codziennym użytkowaniu taki motorek spełniałby swoją rolę.

    #2103 Reply
    Miszczu
    Gość

    Zapominasz tylko w jakich latach owe Jawy były produkowane. Nie licząc Japonii, to jednym z pierwszych europejskich ogólnodostępnych pojazdów z hamulcem tarczowym była MZ ETZ. Jawki, Simsony, WSK, CZ i inne były prostymi pojazdami dla ludu. A silniki miały spore ponieważ w tych czasach technologia nie pozwalała na stworzenie małego i wydajnego silnika 2T. Poza tym, to w tym okresie ludzie nie poruszali się z takimi prędkościami. Dobrym przykładem jest Komar. Dzisiaj każdy nowy skuter 50cc jedzie max 45km/h bo ma blokady. Komar też tyle pójdzie, ale nie przez blokady, których nie posiada, lecz mało wydajny silnik.

    Chinki są i tak tanimi pojazdami. Za 4k PLN możesz już mieć mojego K125 z bardzo żywotnym silnikiem, dołożysz trochę więcej i dostaniesz pojazd z silnikiem wyposażonym w wałek wyrównoważający. Podczas gdy ceny nowych firmówek zaczynają się od kilkunastu tysięcy. Pomyśl, skądś ta różnica musi wynikać. Chińskie układy hamulcowe z tarczą nie są rewelacyjne, a co dopiero bęben przy pojeździe, który bez problemu postawi Cie na koło.

    #3622 Reply
    Arturr
    Gość

    Ja zastanawiam się poważnie(podejmę decyzję jak za kilka dni zobaczę wypłatę):)
    Też…sporym minusem i dla mnie jest brak tarczy z przodu,bo…mam świetny alarm i właśnie montuje się na tarczę..:)
    Ktoś tam napisał o wymianie na części z k125,ale…to trzeba wymienić łącznie z lagami a może i półką i..są w ogóle dostępne koła na szprychach?
    Z tego co widzę,to k125 jest wszędzie z kołami z alu a starsze „szprychowe”wersje nie miały tarczy…
    To jest „stylowy” motorek i moim zdaniem szprychy są koniecznym przymusem:)
    Jest to ewidentna kopia Hondy CG i części zamienne można stosować lepszej jakości a są dostępne prawie wszystkie(również na allegro)..Bęben do Hondy CG kosztuje ok 100zł,czyli 2x drożej niż od tego a czy warto…?
    Ja osobiście pewnie na początek nie będę wymieniał,chyba że oryginalny będzie rażąco lipny.
    Jeśli nie..pojeżdżę choć w okresie docierania sprzętu,bo i tak zawrotnych prędkości nie będę osiągał.
    Zresztą..wszystko to kwestia ustawień docisku i..osobistych preferencji…
    To nie jest motocykl do zapierd…a i bęben powinien tu wystarczyć…
    Artur

    #4272 Reply
    grzegorz
    Gość

    Witam ja mam lockina 125 kupiøem go za 2500 na allegro fajnie jeździ przyspiesza i z lekkiej gorki jedzie 95 więcej nie da rady.jego wady som takie ze wszystko się odkreca ale naprawdę wszystko amortyzatory tylnie bak siedzenie tłumik kierownica lozyska na kierownicy praktycznie wszystko musze dokrecac i to z czuciem bo zaras się srubki urywajom

    #4275 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Niestety po raz kolejny napiszę. NIE KUPIŁEŚ LONCINA tylko jego podróbkę czyli GUOWEI.
    Pisałem i ostrzegałem przed tym motocyklem…
    LONCIN by się nie rozkręcał, świetnym przykładem solidnego Loncina był ZIPP nitro, niestety ze względu na małą pojemność nie sprzedawał się u nas.

    #4407 Reply
    Bogdan
    Gość

    grzegorz „som” czy są i „urywajom” czy urywają…..piękna ortografia, gratuluję.

Przeglądają 10 wpisy - 1 przez 10 (z 10 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #2099 in Nowy klon jakiegoś chińskiego motocykla
Twoje informacje