Które 125-tki są zablokowane

Strona główna Fora Tuning 4T Które 125-tki są zablokowane

Przeglądają 22 wpisy - 51 przez 72 (z 72 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #13549 Reply
    Anonim
    Gość

    Żeby dodać 2KM to trzeba trochę czasu i umiejętności.
    Na hamownie takiej sztuki nie dawałem ale prędkość zwrasta o 10km/h i o wiele lepiej się zbiera.
    Jak nie można mapy zmienić ( przeważnie są 3 dostępne ) to trzeba ECU zmienić.
    Są sztuki co przy zakupie w serwisie możesz mapę wybrać za darmo.

    #13550 Reply
    PeterP
    Gość

    Nadal śmiem wątpić,podaj jakieś detale, szczegóły, namiary na tunerów… wykresy z hamowni czy coś, jedyne co mi przychodzi do głowy z dodania mocy to wywalenie katalizatora… w 11-15 konnej 125 4T z 1/4 KM tym uzyskasz, a poza tym imo inne metody dodania mocy w takim moto są kompletnie nieopłacalne… inaczej przy zakupie takiego chińczyka sam sprzedawca by proponował wzmocnienie sprzęta „za jedyne 5 stówek” a internet był by pełen „power boxów” tak jak jest w odniesieniu do aut bynajmniej nie rajdowych

    #13552 Reply
    Anonim
    Gość

    Z„power boxów” tubeboss jest ok.
    Przyrost mocy do 20% w mt125.
    Ale tak jak wcześniej pisałem do Chińczyków na wtrysku to nie wiem jak to jest.
    Na gaźniku nie ma problemu. 2 KM można dodać minimalnym kosztem.
    W markowych można zmienić mapę bez problemu. Ostatnio widziałem z 30 na 40 KM.

    #13553 Reply
    Anonim
    Gość

    TuneBoss mt125 + 20%
    W chińskich na wtrysk – nie wiem.
    Jak jest możliwość zmiany mapy i są gotowe to zmienisz w serwisie.
    Jak nie to zostaje – inne ECU lub box.
    Jak gaźnik to niema problemu nawet w chinoli. 10-15 da się zrobić.

    #14530 Reply
    Grzegorz
    Gość

    Witam wszystkich. Na pewno wszystkie motocykle na rynek niemiecki są blokowane do 80 km/h i to jest pewne bo takie mają prawo. Mam ( tzn zona ma) Hondę shadow 1999 produkowana w Japonii. Z taśmy schodzą motocykle bez blokady ale później to już są ograniczone w różne sposoby. Wrzucam przetłumaczony tekst przez mojego kolegę z ograniczenia w mojej hondzie ”

    Instrukcje instalacji dotyczące redukcji mocy Redukcja mocy poprzez wspawanie przepustnicy w obydwóch kolektorach wydechowych. 1. zdemontować układ wydechowy 2. Przyspawaj przepustnicę z większym otworem o średnicy zewnętrznej 31 do kolektora wydechowego przedniego cylindra i mniejszą przepustnicę z otworem o średnicy zewenętrzenej fi 26 kolektorze wydechowym tylnego zylindra. Upewnij się, że gniazdo uszczelnienia nie jest uszkodzone. Ponownie zamontuj układ wydechowy”

    #19745 Reply
    Radek
    Gość

    Honda Forza 125. Vmax 127 km/h. Rocznik 2019.

    Po prostu kupujcie markowe produkty, problem z głowy.

    #21124 Reply
    PZ
    Gość

    Hello Ludziska,

    Mam Benka 125 TNT i na standardowym wydechu i ustawieniach przy wadze mojej 92 kg leci 110 🙂

    ale frajda na tym maleństwie latać 🙂

    Pozdro

    #21545 Reply
    Magda
    Gość

    Witam. Zapraszam do przeczytania artykułu dotyczącego tuningu Hondy Rebel 125 ccm- jest to kontynuacja artykułu, który zamieszczałam tutaj jakiś czas temu. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=478098279855476725#audiencestats

    #25351 Reply
    Oskar
    Gość

    Mam pytanie mam Derbi sende cross city 125 4t czy ktoś wie czy ona ma blokady? ??

    #28018 Reply
    Marek
    Gość

    Kolega który napisał: „Witam!!! Mam rometa zxt 125 i na 200% jest zblokowany wydechem Rurka w kolanku i wydech końcowy go dławi. Wymieniłem tłumik na chińskiego akrapowica i o dziwo na db kilerze wkręca się na 11tys a wczesniej odcinało go przy 8.5tys. Prędkość wzrosła z 90 na 110km/h. Polecam taką przeróbkę. W planach jest zrobienie wydechu bez blokady od głowicy do końca.”
    Coś w tym jest bo wszystkie biegi wchodzą do 11tys i odcina 4 bieg 10,5 tys odcina a 5 9,5 tys i tak jak by nie chciał jechać nawet górka nie pomaga. Narazie wydech przewiercony. Lepiej ryczy. Pomyślę nad likwidacją zawirowacza spalin. I zobaczę co z tym fabrycznym wydechem da radę zrobić. 😀
    PS:Dziękuje za info. Bo mało jest na temat Romet zxt125

    #29485 Reply
    Darek
    Gość

    Tak sobie to czytam i jeżdżę N-Max 125 – to w tych chińskich skuterach trzeba dołożyć sporo, żeby jeździło jak należy. Pytanie tylko czy jak już się te wszystkie przeróbki złożą do kupy to jaka różnica w cenie powstanie do markowego sprzętu? Pomijam żywotność, bo zawsze są jakieś powody konstrukcji ograniczającej. Myślę, że najważniejsze jest przetestować przed zakupem i wybrać z głową.

    #29487 Reply
    nieanonim
    Gość

    N-Max 125 też jest Made in China, tylko ma znaczek z 3-ma kamertonami zamiast Pegaza
    Motocykle tym różnią się od aut, że właściciele często montują niestandardowe wydechy

    #29488 Reply
    anonimowynieanonimie
    Gość

    Rozkmiń to że część Chińczyków jest produkowana na Tajwanie a część Japończyków w Tajlandii.
    Ciekawe do jakich idiotycznych wniosków dojdziesz.
    Co za idiocia tak myślą.

    #29489 Reply
    jas13
    Gość

    Yamahę N-Max chyba produkują zakłady w Jakarcie, czyli Indonesia

    #29649 Reply
    Darek
    Gość

    Są produkowane w Indonezji, a to kraj, gdzie skuter jest podstawowym środkiem transportu, zresztą mógłby być i produkowany w Bangladeszu – chodzi o technologię o którą producent dba, a miejsce to rynek zbytu główny oraz tania siła robocza. Chiny to też potężny rynek zbytu i bardzo dużo producentów u nich produkuje markowe rzeczy. Na chiński rynek też są produkowane rodzime konstrukcje, które oglądałem i dosiadałem. Są o kilka poziomów lepsze niż te co trafiają do Europy. Tu chodzi o oszczędności i certyfikowanie, które to koszt pokrywa importer.

    #31155 Reply
    Mirosław
    Gość

    Witam mam junaka 122f na gaźnik czy ktoś wie jak zdjąć blokadę lub gdzie się znajduje 601680149

    #36955 Reply
    dami
    Gość

    ja mam zippa vz1 125.i powiem tak .w tłumiku za kolankiem wyrzuciłem wkład tam był,delikatnie zmieniłem dysze w gazniku.pod filtrem powietrza jest węzyk to go wypiałem i zmieniłem zębatke z 15 na 16. teraz na prastym jade 120km zdarzyło sie z wiatrem i z górki 130 a teraz zamierzam wiekszy szlif cylindra i inny tłok bez zmiany cylindra mozna zwiekszyc pojemnosc.ale szczerze/?/ 125tka jak jedzie 120-130 mysle ze to jest duzo i wystarczająco.

    #37562 Reply
    Karol
    Gość

    Mama suzuki gsx s 125 nekad i też z ciekawości się dowiedziałbym czy ma jakieś blokady? 🙂 pozdrawiam

    #37563 Reply
    Anonim
    Gość

    Barton chłodzony cieczą proponuje.
    Żartuje, skąd ta cena 13000. Myślałem że jeszcze załapiemy się na normalne ceny w tym roku.
    Porównajcie do keeway’a.
    Za co ta kasa? Może ma ABS?
    A kto kupił minarelli/Yamaha?
    Może ten silnik tam włożyli ?
    https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-blade-r

    #37693 Reply
    Mariusz
    Gość

    Witam, posiadam Kymco Hipster 125 2V4t – za cholerę nie mogę z niego wydusić więcej nić 60km/h – czy to możliwe, że mają blokadę na taką prędkość ?.

    #38711 Reply
    Pawel
    Gość

    Forza 125cc gdzie blokady

    #40237 Reply
    Robert
    Gość

    Duża część nowszych skuterów na wtrysku (EFI) ma elektroniczną blokadę w module ECU.
    Na moim przykładzie KYMCO Agility 125i 2022, po wgraniu korekty mapy oraz (obowiązkowo) usunięciu katalizatora z EGR, skuter w końcu nie dusi się przy 80km/h. Ciągnie spokojnie 110 do 120 km/h, przy niewiele wyższym spalaniu. Niektórzy idą na całość zwiększając cylinder do 170/180ccm, wymieniając wałek z większymi krzywkami (większe i dłuższe otwarcie zaworów) oraz podmieniając zębatki przeniesienia napędu. Finalnie jest sporo wyższą moc (przyspieszanie) i prędkość max w okolicach 150km/h. Jest to wyciskanie ostatnich kropli potu ze skutera i na pewno zmniejsza żywotność silnika. Kymco 125 jest znane z tego że seria potrafi przejechać 50 tyś kilometrów bez problemu. Dlatego właśnie są elektroniczne blokady, żeby silnik nie był żyłowany. Dzięki temu producent dba o renomę „trwałych” silników. Nie rzadko to właśnie tanie chińczyki są szybsze niż markowe Kymco, Aprilia, Piaggio itd., właśnie z powodu trwałości. Te skutery są z reguły wołami roboczymi na zachodzie, ubery eatsy, glovo, wolty itd. silniki są męczone do oporu w upałach i wszystko z nimi OK przy 40-50kkm (oczywiście pod warunkiem regularnego serwisowania). Wracając do tematu – jestem zadowolony z mojego Kymco i minimalnym wkładzie w modyfikację ECU i kata. Idealny na dojazdówki. Jak ktoś szuka adrenaliny to niestety musi mieć Kat A i np Honda Africa Twin 750. Polecam.

Przeglądają 22 wpisy - 51 przez 72 (z 72 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #13549 in Które 125-tki są zablokowane
Twoje informacje