Keeway TX 125 na kołach SM

Strona główna Fora Opinie Keeway TX 125 na kołach SM

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2005 Reply
    Dziki_Analityk
    Gość

    Hej 🙂
    Zakładam ten temat w poszukiwaniu opinii na temat Keeway’a TX 125 SM. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć wrażeń z jeżdżenia tym moto. Macie może jakieś informacje?
    Strona producenta: http://www.keeway.pl/motocykle/tc-125-sm/
    Pozdrawiam

    #2024 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Na forum KCM jest jeden użytkownik. Zapytaj.

    #2429 Reply
    Sylwek
    Gość

    Witam.jestem posiadaczem keweeya tx 125.poprostu świetne prowadzenie,godny uwagi i polecenia 😀

    #2467 Reply
    majkiel
    Gość

    witam. dolaczam sie do pytania , czy ktos moze sie wypowiedziec jak moto sie sprawuje ?
    jakosc koł, osiagi silnika,zawieszenie.

    #2837 Reply
    Adam
    Gość

    Odsyłam do moich filmików na YT

    #2843 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Adam, Keeway kupił Benelli, ale to nie znaczy że TX ma włoskie korzenie. Keeway kupil Benelli w celu pozyskania fabryk i dokumentacji dla wiekszych pojemności. Porównaj Keeway 600 z USA.
    Model TX był produkowany jeszcze przed zakupem Benelli, co nie zmienia faktu że naklejki fakycznie dodają prestiżu wsród tych którzy myślą że to Benelli współpracuje z Keewayem.

    Po za tym świetne filmiki. Tak trzymaj.

    #2845 Reply
    ARBA
    Gość

    Oglądałem to moto w salonie. Wyglądało dość solidnie ale na kołach supermoto. Jedyne co mi nie pasowało (rzecz gustu) to dźwięk wydechu . A tu Adam pokazuje że jakość tzn. usterki są jednak dość poważne. Serwis też za bardzo się nie spisuje. Życzę powodzenia , usunięcia usterek wieku dziecięcego a potem już tylko radości z jazdy.

    #2900 Reply
    szak
    Gość

    Posiadam ten motor od roku. Obecnie na liczniku około 2tyś km. Żadnych usterek. Jestem bardzo zadowolony.

    #2922 Reply
    adam
    Gość

    A ja dalej walcze z serwisem jak mi nowe kola przyslali to blizej im do chipsow bylo jak do kola a serwis nie sprawdzil i znowu mi wydalibmoto ktore zagraza zyciu poraszka …..

    #3337 Reply
    ARBA
    Gość

    postanowiłem się bliżej przyjrzeć tym felgom i porównałem je kreidlerem też szprychy i tak na oko konstrukcja tego koła to lata 70-80. niewiele mają wspólnego ze współczesnym enduro. u mnie są solidne ranty takie że jak wleci woda to żeby ją wylać trzeba by położyć moto. szprychy też wydają się grubsze. odlew koła też jakby grubszy i z innej stali. przypuszczam że jak bym zeskoczył tx-em z 1m to felga była by do prostowania. rozwiązałeś już ten problem z keewayem , a może dali ci koła z odlewane z supermoto ?

    #3342 Reply
    adam
    Gość

    odlewanych mi własnie dac nie chcieli a felga jest aluminiowa jak na razie nie ma problemów ale nie wiem czy nie zainwestuje w koła SM o ile amortyzator sie znowu nie wyleje przed koncem gwarancji bo jak wyleje to szkoda pieniedzy na koła wydawac tylko cza bedzie dobrego popuge poszukac i sąd niedługo nagram filmik na moim kanale jak wyglada w praktyce sprawa reklamacji z rekojmi i gwarancjo co i jak

    #5526 Reply
    Lucjan
    Gość

    Cześć! Odgrzeję temat, po to zresztą się tutaj zalogowałem. Jestem niestety kolejnym niezadowolonym użytkownikiem TXa. Tym razem jest to model w normie EURO 4 czyli na wtrysku i to właśnie z wtryskiem są problemy. Motocykl zalewał się już kilka razy kompletnie, gasł podczas jazdy albo nie chciał odpalić.Paliwo lało się z dolotu i wydechu na łączeniach, pompa pracowała nawet przy wyłączonym zapłonie. Serwis najpierw nie dowierzał a potem zaczął „diagnozować” usterkę, choć naprawić jej nie umieją. Dystrybutor milczy, nie chcą nawet wysłać części na ewentualną wymianę. Reklamowałem motocykl jako wadliwy, niezgodny z umową z konkretnego artykułu prawnego. Zero odzewu. Rzecznik konsumentów również nie chce się zająć sprawą, mówi że NIE MA PODSTAW. Nie rozumiem kogo w tym kraju chroni prawo i dlaczego nie można go zastosować. Każdy z nas wydając dziewięć tysięcy złotych na sprzęt nowy, chce mieć sprzęt nowy, a nie rozgrzebany przez serwis, po kompletnym zalaniu, z paliwem w katalizatorze i w misce olejowej. Zapewniano mnie że Keeway to jak na chińskie realia firma solidna, niestety nie odbiega jakością od skuterów z TESCO za 1500 zł (wiem bo miałem taki skuter i on miał mniej awarii, zresztą jeździ do dziś). Testy również można traktować jako nierzetelne, egzemplarze testowe są sprawdzane bardzo dokładnie i wybierane niewadliwe tak żeby sprawiać wrażenie niesamowitej jakości. Motocykl w tej chwili jest nadal w serwisie z obietnicą wymiany uszkodzonych części, nic więcej nie udało mi się uzyskać.

    #5867 Reply
    Tchorazy
    Gość

    Witam wszystkich!
    Szukam dla siebie pojazdu enduro 125 ccm i również zainteresował mnie wspomniany Keeway TX125 z uwagi na bardzo ciekawą aparycję. Czytałem już trochę opinii na jego temat i niestety negatywnych jest zadecydowanie więcej niż tych pozytywnych – pomijam artykuły sponsorowane. Zastanawia mnie jedno … Keeway to jak się doczytałem jeden z trojaczków, bo jest jeszcze Benyco Tekken i Zipp V5 (co do pełnej nazwy tego ostatniego nie jestem pewien) … czy pozostałe „rodzeństwo” to dokładnie ten sam sprzęt z innymi naklejkami i malowaniem, czy są jakieś różnice konstrukcyjne pomiędzy nimi? Bardziej zorientowanych w temacie proszę o kilka zdań w temacie. Mądrzejszych zawsze warto posłuchać.

    #5996 Reply
    Czarodziej
    Gość

    Hejka.
    Trojaczki to Benyco Tekken, Zipp vz-5 i Barton Hyper.
    Keeway TX 125 to już inna maszyna.

    #29057 Reply
    Mat
    Gość

    Dobry miesiąc temu kupiłem 3 letniego TX z przebiegiem 3400km w wersji enduro na wtrysku. Wymiana łańcucha, oleju i filtra po czym zrobiłem około 1000km.
    Na dzień dzisiejszy nic się nie dzieje, Moto śmiga zarówno po asfaltach jak i szutrach. Szczególnie na różnych polnych sprawia dużo frajdy. Siedzi się wygodnie, wysoko, amortyzacja dobra, choć nieco twarda ale dzięki temu bez problemów pokonuje się wszelkie nierówności. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Spokojnie da się jeździć do 90km/h w dwójkę. Spalanie ok. 2,8l.
    Minusy to brak obrotomierza, choć kawałka szyby, no i przydałoby się kilka koni mocy co by można tira wyprzedzić ale to akurat jest ogólną bolączką 125.
    Jakość wykonania dużo lepsza aniżeli tekkena itp.

    #31030 Reply
    Mirosław
    Gość

    Nabyłem TX-a w tym roku typowo do zabawy. Model 2020 całkiem fajnie wygląda i jak narazie dołącze do grupy tych zadowolonych.Motocykl całkiem nieźle wykonany i dobrze jeździ.Raczej go nie odzczędzam i jeżdżę po kamieniach ,rzekach i lasach .Na koniec sezonu nadal działa i wygląda jak nowy oprócz kilku zadrapań po lekkim upadku:). Tx-a traktuję jako zabawkę ale dobrze się na nim czuję i czasem służy do jazdy po drodze jak nie chcę mi się wyciągać większego sprzęta z garażu. Za cenę niecałych 9 tys.zeta nie można się spodziewać ideału choć do tego jest blisko. Sporo droższe enduro w tej klasie bardziej znanych producentów też potrafi się zepsuć a i z wykonaniem różnie bywa. Ogólnie jak na pierwszy sezon polecam

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #2024 in Keeway TX 125 na kołach SM
Twoje informacje