Enduro 125

Strona główna Fora Rankingi Enduro 125

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #21118 Reply
    rwixzz
    Uzytkownik

    Rozważam zakup 125ccm. Podoba mi się Junak 123 Xmoto/Zipp Tracker/Keeway tx125, jednak chciałbym coś markowego a nie chińczyka. Jakie modele byście radzili oglądać żeby wyglądało podobnie? Z góry mówię że np. Varadero to nie to.

    #21119 Reply
    bsw
    Gość

    Yamaha WR

    #21120 Reply
    Mateusz
    Uzytkownik

    Z twojej listy Keeway jest niezły. Markowe to inne pieniądze lub inny rocznik. Nie mówiłeś o budżecie, q to jest ważne. Ale konkretnie, to wspomniana Yamaha WR jest spoko. Derbi Terra się często przewija. Z KTM również warto przejrzeć motocykle.

    #21121 Reply
    klient
    Gość

    Z endurowatych chińczyków, to tylko Keeway TX. To już własna marka, a nie jakiś Zin-Zeng z naklejkami Junaka, czy innego Rometa. Poza tym do Keewayów są dostępne nowe fabryczne siniki 200 ccm. Co prawda nie są tanie, ale za lepszą jakość trzeba więcej zapłacić. Sam się czaję na takiego Keewaya do polatania po wiejskich drogach, ale ja chyba kupie jakąś używkę i wpakuje do niej ten silnik 200, do tego chłodnica oleju, i będzie sprzęt na przejażdżki, że hej. Plusem Keewaya TX jest wygodna kanapa. Nie jak w typowych endurakach wąska deska.

    #21122 Reply
    rwixzz
    Uzytkownik

    Yamaha WR jest znowu zbyt crossowa, tj. smukła budowa, wąskie proste siedzenie i typowy przód, Keeway wygląda powiedzmy bardziej szosowo. KTM-y tak samo, typowe crossy. Fajny jest model Duke, ale on znowu zbyt szosowy.
    Co do budżetu to szukałbym coś używanego także nie ma się co za bardzo na nim skupiać, najważniejsze dla mnie to zrobić listę modeli które by pasowały wyglądem.

    #21123 Reply
    Mateusz
    Uzytkownik

    W moim rozumieniu cross to motocykl tylko i wyłącznie terenowy, nie mający świateł i tablic, więc nie może mieć uprawnień drogowych.
    Enduro to motocykle terenowe/crossowe, ale z wymogami homologacji, czyli z lampami i tablicami, trzeba rejestrować i mają lekkie przystosowanie na szosę.
    Supermoto to nadal motocykle wysokie, wyglądem podobne do Enduro, ale mocno przystosowane do szosy. Opony mniejsze, felgi rzadziej szprychowe, częściej aluminium 17 lub 18 zamiast szprych 21 terenowych. Zawieszenie też twardsze.
    Dalej jest ADV, które mają już dodatkowe plastiki i są masywniejsze od Supermoto. Są czymś pomiędzy nakedami, sportami a supermoto.
    Dalej są Nakedy, które są mniejsze i mniej obudowane od ADV, będące już mniej przystosowane do terenu.

    Taki wywód, byś mógł szukać konkretnego segmentu.
    Yamaha WR – Enduro,
    Varadero – ADV,
    Duke – Naked.
    Wygoogluj sobie więcej motocykli z danego segmentu i określ, czego ci potrzeba 😉

    #21125 Reply
    bsw
    Gość

    Yamaha WR występuje w dwóch wersjach crossowej R oraz supermoto X. Ta druga ma mniejsze koła 17 na odlewanych felgach. Reklamowana była jako miejski offroad. Śmigałem na niej i szczerze polecam !

    #21126 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Z motocykli które nie są ujete w katalogu na tej stronie to Yamaha xt125 i prawie identyczna do TXa Keewaya Honda XR125L. Jak masz zapędy „terenowe” to przednie koło tylko 19, 21cali.

    #21128 Reply
    Anonim
    Gość
    #21129 Reply
    jas13
    Moderator

    Malaguti XTM, Rieju Marathon 125 Pro, Yamaha WR, Kawasaki KLX, Derbi Senda.
    Enduro zazwyczaj ma wąskie i twarde siodło, jest wysokie, stosunkowo lekkie.
    TX jest lekkim mixem enduro i adv.

    #21334 Reply
    jas13
    Moderator

    Może Suzuki VanVan

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #21122 in Enduro 125
Twoje informacje