Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?

Strona główna Fora Opinie Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?

  • This topic is empty.
Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #37694 Reply
    Tomasz
    Gość

    Witam
    Mam następujący problem, moto szarpie w środkowym zakresie obrotów i przy stałej prędkości tylko w zakresie obrotów powiedzmy od 4,5 tys do 6 tys, na niskich i biegu jałowym chodzi bardzo ładnie, wysoko na postoju zakręci do tych 11500 obrotów nawet, a w jeździe do 10000 tys. czyli na czerwone pole wchodzi bez problemu, a jak chcę sobie popyrkać delikatnie, to szarpie , co strasznie irytuje. Pacjent to Zipp VZ-2, cylinder fabryka, filtr powietrza fabryka, tłumik fabryka nie wiercony, gaźnik wymieniony na podróbę Mikuni vm22. wymieniałem dysze główne z 95, poprzez 100, 105, na obecną 115, efekt nadal taki sam, wymieniłem nawet napęd, obie zębatki ,łańcuch, zabierak i gumę zabieraka, bo myślałem że może to, ale według mnie to coś z regulacją gaźnika.Podpowiedzcie proszę co można by jeszcze sprawdzić, podregulować.Myślałem jeszcze aby pocieniować sam dół iglicy, może to by coś dało ? poradźcie coś…

    #37708 Reply
    Tomasz
    Gość

    Sam sobie odpowiadam…za środkowy zakres obrotów w motocyklu, objawiającym się szarpaniem silnika w tym zakresie obrotów, odpowiada zbyt mała dysza główna oraz zbyt nisko opuszczona iglica…

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #37708 in Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?
Twoje informacje