Strona główna › Fora › Opinie › Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju › Odpowiedz do: Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju
Problemy z odpalaniem pojawiły się już na samym początku i trwały do 250km kiedy oddałem go na przegląd gwarancyjny. Problem wyglądał tak że musiałem go gazować i używać startera nawet z 10 razy żeby w końcu zaskoczył, nawet na rozgrzanym silniku. Serwisant powiedział mi że w komputerze pokazało mu błąd wtrysku, skasował go i problemów jak dotąd z odpalaniem nie mam.
Co do czerwonej kontrolki, serwisant przekazał mi że to wina checka który wystarczy usunął komputerem, kontrolka zapalała się sama na kilka minut i gasła, pojawiło mi się to mniej więcej od przebiegu 600-700km, w serwisie powiedziali że mam tak jeździć jeśli z silnikiem nic sie nie dzieje, po kolejnych najechanych km, problemu z kontrolką już nie ma a zrobiłem około 150-200km.
Napęd zdecydowanie musze wymienić, zębatki i łańcuch, w serwsie mówią że nie wymienią na nic markowego bo nie pasuje, jedynie jakieś chińskie mogą mi wstawić. oO, mam nadzieje że są w błędzie bo jakiegoś DiDa bym tam chciał.
Dziś sprawdziłem v-maxa, na prostym 88km/h niestety troche mało, może dlatego że ważę 95km.
Ogólnie polecam motocykl do nauki jazdy, duże gabaryty i waga sprawi że na pojemności 600cm będziemy czuli się w miare dobrze, na wyprawy poza miasto kiepsko się spisuje, wiem że to tylko 125cc, ale przy mojej wadze to troche za mało (vmax i przyśpieszenie), brakuje mi mocy, w sierpniu pewnie czeka mnie prawo jazdy.