Strona główna › Fora › Opinie › Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju › Odpowiedz do: Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju
Mam nocny dyżur na utrzymaniu ruchu.
A że nic się od poniedziałki nie dzieje to chętnie napiszę moje doświadczenie z tym motocyklem. Tak w ramach walki ze snem.
Kupił go mój kolega z pracy kilka lat temu w wersji na gaźnik.
Objawy były podobne.
Robiliśmy go u mnie.
Podstawowy problemem było to że to motocykl przystosowany z 250 na 125.
A problem był głównie z tym że brakowało mu powietrza.
I był też zdławiony na tłumiku. Tłumik został z 250. Po lekkim przyłożenie palca do wylotu momentalnie gasł.
Z tego co pamiętam.
Filtr powietrza był odwrotnie zamontowany.
Poprawnie nawet nie było jak go zamocować.
„Papierowy” wymieniliśmy na gąbkowy, zamontowany w miejscu papierowego.
Recyrkulator usunięty. Wydech na samym początku kolanka miał zwężkę do wyszlifowania. Katalizator jest tam chyba tylko symboliczny to nie przeszkadza.
Końcowy tłumik trzeba była lekko przerobić.
Iglica na środkowy rowek w gaźniku, była ustawiana za bogato. Dysza 102 bo na 100 na max obrotów brakowało paliwa.
Na niskich i średnich kłopot z ustawieniem mieszanki.
Ciągle za bogata mieszanka. Wymiana gaźnika na pz30? Wystarczył porting pz 26.
Wymiana świecy na też NGK ale ta chińska NGK dawała dużo gorsza iskre i ważne Aku w dobrym stanie.
Wszystko wyregulowane idealnie.
Odpala od dotknięcia też z kopki.
Spalanie spadło z ponad 3 na 2,6L.
Prędkość z 95 na 102 licznikowe.
100 licznikowe na 4 biegu można utrzymać nawet pod górkę . Wtedy ma 10tys obrotów. Zdawcza+ 1 ząbek.
(110 z bardzo dużej gurki)
Przy licznikowej 100 faktycznie jedzie 93 GPS.
Teraz będzie go Beniamin testował ciekawe jaka prędkość wyjdzie.
Jakby ktoś mnie hejtował.
Moim zdaniem chińskie 125tki jeżdżą 85 do 100.
Mi starczy predkość 95 a nawet 85.
Jestem przeciwny podawaniu i licytowaniu prędkości maksymalnych 110-120.
Pomiar GPS do miarodajnego porównania różnych modeli bo w każdym modelu licznik inaczej zawyża.