Motovlog / Uncategorized

Keeway RKR 125

Keeway RKR 125
https://www.youtube.com/watch?v=nB3RoY_pwJs&list=PLDgFudFP93RwlwI_TQhC9eHaxVH_HCS7I

Udostępnij ten post

Czynny motocyklista realizujący swoją pasję w pracy zawodowej.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. U mnie dylemat RKR vs Pulsar NS125 skończył się na tym drugim. Maszyny nie są podobne, a jednak w wielu kryteriach konkurują ze sobą. Pod kątem jakości i satysfakcji, który z nich bardziej ci odpowiada?

    Odpowiedz
  2. No to fajnie jak rkr jest w stanie maksymalnie licznikowo jechać 120 a na spokojnie 100 km/h w trasie. Niestety nie leży mi ani rkr ani rkf wyglądowo. Chyba poczekam na leoncino 125 albo ostatecznie trk 125. Mam rkv i znam ten ból na dziurawych drogach xD. Szkoda że on w trasie jedzie między 85 a 95 km/h bo nieraz ciężarówki w trasie mi depczą po piętach.

    Odpowiedz
    • Dużo zależy od wiatru. Ok 100 można lecieć w trasie jak nie wieje.

      Odpowiedz
      • Rkv 100 poleci w trasie ale jak dla mnie to już męczenie silnika i w przypadku podjazdu pod górkę bądź wiatru i tak zwolni do tych 85-90. Dziś leciałem swoim rkv rekreacyjnie trasą s1 przez jakieś 40 km i mniej więcej te 90 km/h utrzymywałem. Jakbym miał nią jechać w góry te 120 km to myślę że rkv dałby sobie radę choć jak dla mnie jazda taka trasą szybko robi się nudna. Jakoś tak milej zjechać z trasy i błąkając się po mniejszych wioskach i miasteczkach zwiedzać okolice. Mnie dziś po 40 km trasą dopadła właśnie taka nuda i po zjechaniu z trasy zrobiłem jeszcze z 80 km po drogach których praktycznie nie znam. Zrobiłem sobie jedną przerwę na tankowanie i na stacji uznałem że może warto już włączyć nawigacje i udać się do domu bo bez niej pewnie jeszcze z godzinę bym sobie tak bez celu jeździł jak nie dłużej. Ciekawe jak ze spalaniem takiego rkr. U mnie po prawie 2200 km wychodzi poniżej 2,35 l na 100 km a raczej dynamicznie jeżdżę plus ostatnie 1000 km sporo z prędkościami w okolicach 90 km/h.

        Odpowiedz
  3. No proszę Kamil ma telefon, to Kamil po co się zastanawiasz ile licznik przekłamuje? Oświecę Cię, teraz są takie sprytne aplikacje co sprawdzą Ci rzeczywistą prędkość. Gabarytowo to największa 125 nowa na rynku. Skręt faktycznie może taki rowerowy, ale to bym do zalet chyba zaliczył, w moim to muszę się na manewrować zanim go skądś lub gdzieś wprowadzić. Pozycja mało sportowa, mimo że sport, też nie lubię takiego stylu ale właśnie przez gabaryty, 6 bieg, chłodzenie cieczą moim zdaniem jest to bardzo dobra opcja w tej cenie i nie można w tym przypadku nazwać go drogim. Z minusów to skuterowy dźwięk i faktycznie cały plastikowy, ale plusy ma zacne.

    Odpowiedz
  4. Wyglada nawet niezle, ale u mnie z motocyklami jest jak piciem wódki – na mniej niz litra nie siadam. Pozdro lwG

    Odpowiedz
  5. wreszcie normalny motocykl

    Odpowiedz
  6. Będąc dzisiaj w salonie Motorlandu w poszukiwaniu TRK251 (niestety brak, ma być za tydzień), miałem okazję przymierzyć się do RKR. Niestety nie zgodzę się z Kamilem, na siodle owszem można się przesunąć do tyłu, co pozwala kolanom schować się pod bakiem, ale kąt ugięcia nóg tylko dla wysportowanych, inaczej skurcze mięśni bardzo szybko dają o sobie znać.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>