-
Sa500 opublikował 3 miesiące, 3 tygodnie temu
Do mądrych ludzi. Już na poważnie myśląc o zmianie, szukam czegoś co ma to coś. Ostatnio różnie mam i kompletnie różnie typu mi się podobają stąd takie propozycje:
– Voge 300 Rally – nowość na 2023. Generalnie nawet spoko opcja do polatania po bezdrożach. Tylko wydaje mi się to Moto za drogie do swojej jakości. Interesujące się modelem to ma kiepski plastiki, lakier się wyciera, są jakieś problemy z chłodzeniem, wycieki i przegrzewanie. Jak tak ma wyglądać ta lepsza jakość to chyba podziękuję, ale może jeździ mimo wszystko, cana taka sobie.
– Dominar 400 – nawet spoko, ludzie tak nie narzekają z tego co się orientuję, trochę mały i wolny, ale ultra tani (używany)
– teraz faworyt, ER6-F. Piękna sportowa bryła, jeszcze nie siedziałem ale wydaje się mały, poza tym bardzo opłacalny model używany i to zawsze Japonia więc problemów nie powinno być. Moc ma git.
Ktoś jakieś doświadczenia?
Strona i forum traktują o motocyklach 125. Masz swoje przemyślenia odnośnie większych pojemności to znajdź forum odpowiednie dla siebie.
Będąc na form BMW nie piszesz o rozważaniach na temat modeli Mercedesa.
ad. 1 Voge 300 Rally – DS300 tylko w plastikach i na wyższych kołach, silnikowo kopia Kawy KLX. W CRF 250L lakier przy podnóżkach wyciera się od butów, ale nikt nie kruszy kopii. Skąd masz wiedzę o awariach motocykla, skoro to nowość sezonu, który się nie zaczął?
ad. 2 Dominar 400 – używki tanie, bo nie ma uznanego znaczka na zbiorniku i większość patrzy tak jak Ty. Mały względem czego? Wolny, wersja 40KM zarówno TRK 502 jak i G310R robi jak chce, ale nadal Bajaj to wg wielu nie jest marka, trochę w tym winy importera.
ad. 3 ER6F – po pierwsze to nie jest sportowa bryka, co najwyżej turystyk, po drugie to nie 125, więc jak kolega wspomniał nie ten Blog. Ogólnie fajna lekka zabawka, czy mały, a są za duże motocykle, jeszcze takiego nie spotkałem, w zasadzie wszystkie są małe i dla małych.