-
Sa500 opublikował 2 tygodnie, 2 dni temu
Czemu nie 125? Felieton nr 4.
Odpowiedz jest prosta, mają za dużo wad, ale po kolei:
– za małe – wyglądasz jak na kocie
– słabe parametry użytkowe – nie przyspieszają, nie nadają się do komfortowego włączania się do ruchu, wyprzedzania,
– za drogie – klasa 125 jest bardzo droga, PRC osiągnęła abstrakcyjne ceny, kiedyś bym polecał jako na pierwsze moto, teraz to nie ma sensu, taniej wychodzi prawko i jakąś sensowną używana pojemność kupić, oczywiście Japońską,
– ogólna jakość w przypadku PRC – chociaż są oczywiście modele lepsze i gorsze jakościowo, obie drogie.
W glori podsumowania, jako doświadczony operator pojazdów chińskich nowych i używanych, pojazdów Japońskich używanych to jedyną słuszną droga jest większa pojemność, starczy na dłużej, komfortowo się będziesz woził i też poważniej. No to co w tej klasie jest dobrego, niby spalanie ale ten 1-2 litry na 100 to można myślę poświęcić, na rzecz eliminacji powyższych wad. Chociaż łatwo się znajdzie maszyny co palą podobnie.
– wyglądasz jak na kocie – kompleksy. MSX, Monkey to są dopiero mikrusy, a jacy wysocy tym ganiają
– za drogie – efekt dopuszczenia 125 na kat. B, gdy były tylko na A1 ceny były bardziej przystępne, a i tak głównie stały w salonach, bo taki co już zrobił A, zazwyczaj szedł w maszyny pokroju CBR600
Jaś muszę polemizować, ceny wzrosły, szczególnie Chińczyków że względu na chore ceny transportu, swoje robię też ustawa ale najwięcej w tym ma do powiedzenia ten właśnie transport. Wiem go gadał z przedstawicielem tych Chińczyków i mi to wyjaśnił.
– do penetracji korków są idealne, w większości wcisną się wszędzie