PeterP

  • @Wojtek_adv
    Bardzo przyjemne motocykle, lekkie w prowadzeniu niczym rower, pozycja w siodle wyprostowana neutralna, w modelu T dodatkowo szeroka wyższa kierownica niż w X.
    Wysoka jakość wykonania, choć plas[…]

  • Test zontesa każdy może sobie zrobić sam, testówki krążą po dealerach, wystarczy zapytać się kiedy będzie dostępny w najbliższym punkcie, umówić się i jazda, nie trzeba być z prasy branżowej. Chciałem pojeźdz[…]

  • Derbi Mulchacen (tak się to moto oryginalnie nazywa) to fajny mały „dzik” choć z tym dla „małego gościa” to bym nie przesadzał, przy moich 1,74 cm jest spoko, ale żona o 10 cm niższa już ledwo palcami dosięgał[…]

  • Czołem.
    czasami sobie zajrzę z ciekawości na ten portal, choć za bardzo pisać mi się nie chce i powiem Wam jedno… aktywność na tych wpisach można by porównać do „gejowskich zapasów w kisielu” … dla kogoś heter[…]

  • Nie bardzo do nauki jazdy, to ma sens jak bierzesz w leasing i ze względów podatkowych trzymasz na tyle długo że korzyści z amortyzacji i rozliczania kosztów przewyższą dużą utratę wartości. do nauki jazdy to na[…]

  • A ja widzę że nie za bardzo czytasz ze zrozumieniem, gdyż ja od początku piszę to samo i zdania nie zmieniam ani o krztę 😉

  • Jeżeli stawka za r-g pracy mechanika, w warsztacie dla klienta to 140, przekłada się to na stawkę brutto dla mechanika na poziomie 35-55 zł, czyli na łapkę za poziomie 25-35 zł, zależnie od tego czy cała wypłata l[…]

  • Miałem już nie pisać, ale co tam: Drogi Anonimie, ja a zapewne i żaden z pozostałych Twoich adwersarzy w tej dyskusji nie twierdzi że wszyscy mechanicy we wszystkich warsztatach powinni zarabiać tyle samo (ba na[…]

  • Drogi anonimie ręce opadają od bzdur jakie tu wypisujesz, natomiast z okazji tego że widać nie jesteś jedyny w tym kraju z takim podejściem, większość serwisów obsługujących „niechińskie” marki ma u siebie taki[…]

  • Wybacz, ale po pierwsze: niech każdy wydaje swoje pieniądze dokładnie tak ma na to ochotę 😉
    po drugie normalne jest to że żaden warsztat który nie jest serwisem jednego producenta i robi coś więcej niż motocykle[…]

  • Sorry, ale narzędzia do serwisu multistrady czy junaka to dokładnie te same narzędzia, zresztą nie ma to znaczenia, bo warsztat i tak musi je zakupić i „zamortyzować”, wyważarka do opon jest ta sama, odciąg[…]

  • VFR1200 piękna maszyna… ale do rozwiązywania dylematów czy skoczyć na kebsa do Wiednia, czy może lepiej na przegrzebki i dobrego winiacza na riwierę do Francji, do korkowych dylematów dnia codziennego i turyst[…]

  • @jas13 Żaden motocykl droższy niż „12 x pińcet+ ” nie będzie miał szans jeżeli nie będzie normalnej sieci dealersko warsztatowej i porażka z NK650 na naszym rynku tylko to pokazuje, Benki to też chinole, a jakoś idą

  • Jednak chodzi o pojemność niestety (a może stety) zasadniczo ciężko jest znaleźć sensowną przewagę motocykli 250-500 nad czy to 125 do miasta czy to 600+ turystycznie (a i do miasta też). Ktoś powie a bo taka 300 t[…]

  • czyli obrotomierze w rkv nie żyją własnym życiem jak w Kiddenach? … w 121fl żony niestety świruje nim się nagrzeje od jakiegoś czasu i za bardzo nie wiem czy dusić sprzedawcę o wymianę i będzie spokój, czy[…]

  • Te moce, momenty I prędkości, są tak trochę od czapy podawane, takie wartości są w papierach importerów, ale nie koniec nie tak jest na prawdę

  • Sorry za błąd, ze skuterami (a one też się liczą w podanej statystyce) to będzie 8 modeli od Hondy ( Forza 125, SH125, PCX 125, CBR, Monkey, Super Cub, MSX, CBF)

  • Serwis motocyklowy (taki prawdziwy na 5* z pasjonatami) gdzie serwisuję wszystkie moto swoje i rodziny jako oficjalny dealer SYMa bez żadnej konkurencji w okolicy sprzedał w tym sezonie … 3 maszyny w tym je[…]

  • Twoje spojrzenie na rynek jest z pozycji Europejczyka, jednakże większość (ogromnie wielka większość) rynku nowych małolitrażowych motocykli to Azja i Afryka, a to co do nas trafia z chin, w większości nie jest p[…]

  • „czym ja tu mogłem przyjechać?”… zasadniczo to wszystkim co ma dwa koła 😉

  • Załaduj więcej