zmiany w 2017 a zakup 125

Strona główna Fora Opinie zmiany w 2017 a zakup 125

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #3874 Reply
    Rafał
    Gość

    Cześć. od kilku tygodni śledzę uważnie wpisy, vlogi, fora etc. wiem ze zmiany bedą dotyczyły zasilania paliwem w spotaci obowiązkowych wtrysków –i pytanie czy Waszym zdaniem (przedział cenowy 7000-8000zł) motorki 125 mocno zdrożeją ? chciałbym nabyć bartona blade pro ale z uwagi na niedawny debiut brak jest opinii, testów czy nawet zwykłych narzekań 🙂 jak myślicie???

    #3877 Reply
    mj
    Gość

    Rozmawiałem na ten temat w kilku sklepach i oprócz wtrysku obowiązkiem będzie ABS – sprzedawcy przewidują wzrost cen o ok. 2000-2500zł. Sporo.

    #3878 Reply
    Kuba
    Gość

    Czyli ceny nowych Chińczyków nie będą wcale dużo niższe niż modeli japońskich.. Niefajnie, bo zniknie największa zaleta tych motorów czyli cena. Ciekawe jak to będzie ze starymi modelami, już nie kupi się np. Junaka 121 ze sklepu?

    #3879 Reply
    Ryś
    Gość

    Znacznie taniej wyjdzie kupić używanego japońca i to klasy 500-650 cm. Wliczając koszt prawka kat.A.

    #3880 Reply
    Rafał
    Gość

    Znalazłem coś takiego Nowe jednoślady muszą być również wyposażone w automatyczny włącznik świateł. Ten wymóg dotyczy zarówno skuterów, jak i motocykli. Tutaj problem mogą mieć osoby, które kupiły jednoślady w ubiegłym roku i jeszcze ich nie zarejestrowały. Ratunkiem może być oświadczenie mówiące, że dany egzemplarz pochodzi z końcowej partii produkcji. Taki dokument można uzyskać u importera danej marki.
    Ostatnia zmiana to obowiązkowy ABS. Od 1 stycznia nowe motocykle z silnikami o pojemności od 125 cm3 muszą być wyposażone w system ABS. W przypadku jednośladów z silnikami o niższych pojemnościach ABS będzie mógł pozostać na liście wyposażenia opcjonalnego. Przed końcem 2019 roku unijni urzędnicy mają zadecydować, czy ABS będzie obowiązkowy również w jednośladach z silnikami o pojemności poniżej 125 cm3

    #4319 Reply

    My przewidujemy wzrost na poziomie 1000-1500 zł. Importerzy są świadomi, że zaletą chińskich jednośladów była cena 🙂 Chociaż takie produkty jak Kymco Pulsar czy Keeway RKS/RKV na wtrysku to dobra rzecz :)!

    #4420 Reply
    jas13
    Gość

    Pulsar i Zing chyba wypadają z oferty firmy matki, bo brak ich w ofercie na stronie Kymco.com.

    Automatyczny włącznik świateł ma w swoim skucie, a jest on 2009, więc nie jest to żadna nowość.

    #4757 Reply
    MIchał
    Gość

    Czy da się zarejestrować motocykle wyprodukowanie w ubiegłych latach jako Końcowa partia produkcji? Jak to zrobić? Jakich dokumentów wymagać od sprzedawcy?

    #4759 Reply
    Langer
    Uzytkownik

    Jeśli sprzedawca został przez importera zaopatrzony w dokument KPP, to taki dokument nabywca otrzymuje wraz z fakturą, homologacją i zaświadczeniem dilerskim. Bez KPP nie będzie możliwości zarejestrowania pojazdu z roku 2016 i starszych.

    #4760 Reply
    Langer
    Uzytkownik

    No i jeszcze Karta Pojazdu będzie konieczna.

    #4791 Reply
    Przemek
    Gość

    Witajcie, to ja jeszcze zapytam- jeśli kupię używkę 125 starszą niż 2017 to przy przerejestrowaniu będzie problem z uwagi na brak tych wszystkich nowości?

    #4793 Reply
    Langer
    Uzytkownik

    Gdy kupisz zarejestrowany, o nic nie musisz się martwić.

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)
Odpowiedz do: zmiany w 2017 a zakup 125
Twoje informacje