zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Strona główna Fora Tuning 4T zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Marek 2 miesiące, 1 tydzień temu.

Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #3995 Odpowiedz

    baltic 900
    Uzytkownik

    mam junaka 126 o poj 125cc, widziałem w internecie oferta na zestaw zmieniajacy pojemnośc na 150cc? czy ktos to montował? czy są jakies widoczne efekty korzysci? np. moc , predkosć ? czy silnik chłodzony powietrzem nie będzie sie nadmiernie grzał ? każde info cenne bo zastanawiam się nad zakupem takiego zestawu. czy oprócz tego powinienm cos jeszcze wymienic? gażnik hamulce etc…
    dużo jezdze w trase na moim junak w miesiac zrobiłem 4000km i jusz sie zapisałem na kurs na kat. A ale obecnie brakuje mi tych 20 km na godzine aby swobodniej wyprzedzic tira. obecnie mój Junak z GPS wyciaga 101km/h czy mysliscie że uzyskam te dodatkowe 20 km/h ?

    #3998 Odpowiedz

    Adam
    Uzytkownik

    Z tego co wiem to taka modyfikacja da Ci tylko wiekszy moment a predkosc przewaznie zostaje taka sama hamulce spokojnie mozesz zostawic gaznik pasuje zmienic moze wystarczy tylko wieksza dysza

    #4002 Odpowiedz

    baltic 900
    Uzytkownik

    dzięki 😉 dzis wymieniłem zebatke przednia na wieksza o 1 zab .
    zobacze co mi to da.

    #4003 Odpowiedz

    Krzysiek

    Przyrost mocy też będzie, ale o jakieś 2 konie maks. (tak wyczytałem na innych forach). Więc oczywiste że zmianę hamulców można sobie darować. Gaźnik ewentualnie wyregulować – to pewne, można zmienić gaźnik na wydajniejszy (znowu jakiś minimalny wzrost mocy) ale to kolejne koszta.

    Czy przyrośnie po tym wszystkim o 20 km/h, dyskusyjne, ale coś tam przyrośnie na pewno 🙂
    Z tym grzaniem to pewnie temperatura wzrośnie, zależy czy teraz chłodzenie jest na „styk” czy nie.

    Zdaje się ten zestaw na 150 cm kosztuje niecałe 5 stów, więc co Ci szkodzi spróbować 🙂 I nie omieszkaj opisać 🙂

    #4004 Odpowiedz

    baltic 900
    Uzytkownik

    Po zmianie zębatki super , zmiana tylko o jeden ząb na zebatce przedniej spowodowało obnizenie obrotów prz predkosci okolo 90 km/h duzo mnie drgan! duzo lepiej sie jedzie. starta na przyspieszeniu prawie nic ( nie odczuwalna)
    Natomiast na V-max zyskałem około 5km/h. moze nawet wiecej.

    na odcinku ( troche zgórki hihi) gdzie mierzyłem poprzednio z gps miałem 101 km/h rekord

    wczoraj poszedł 111km/h ( tez mierzone z gps )

    Następny krok chyba jednak zmiana na 150cc 😉

    #6429 Odpowiedz

    Marek

    NIE ZMIENIAJCIE ZEBATKI
    -spada przyspieszenie
    -silnik się dławi na skrzyżowaniach itp…. i nie jest tak elastyczny
    -prędkość po zmianie przedniej na większą o 1 ząb wzrosła o 3km/h 🙂
    Lepiej dać cylinder z tłokiem 62-64mm (149-153)

    #6430 Odpowiedz

    Marek

    ZMIANA CYLINDRA
    Zmień cylinder na 64mm i masz 153ccm wtedy zyskasz max 2KM ale do tego zmiana gaźnika i krućca lub choć zwiększenie dyszy i regulacja da może sumarycznie max 2KM (prędkość z 75 przelotowej wzrośnie do 90km/h), można jeszcze splanować głowicę co da dodatkowy koń i jakiś sportowy filtr powietrza coś też może da???? Nie usuwaj katalizatora i nic nie rób z wydechem – są za to konkretne kary!!!

    #6446 Odpowiedz

    Marek

    WITAM

    – SĄ POGŁOSKI ŻE TUNING 125 – 56mm NA 150 62mm W CZTEROSUWIE MAŁO CO DAJE – PODOBNO 1,6kM I TO ZE ZMIANĄ DYSZY O DWA ORAZ KRÓĆCA DOLOTU…………???

    – SĄ PRZEKAZY ŻE SĄ JUŻ PAŃSTWO KTÓRZY TUNINGUJĄ CYLINDER 125 – 56mm NA 63,4MM OD ATV 200, TYLKO PODMIENIAJĄ POPYCHACZE ….. CO PRAWDA DAJE TO PODOBNO POJEMNOŚĆ W GRANICACH 160 CCM I SĄ GDZIEŚ TAKIE ZESTAWY DO KUPIENIA ALE CZY W GOTOWYM KOMPLECIE ?????

    PRZYKŁAD;???

    https://www.google.pl/search?q=CYLINDER+QUAD+ATV+200+BASHAN+KINGWAY&rlz=1C2GIGM_enPL759PL770&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=V7dZABwso3Ow6M%253A%252CF2xKmvlvMceUXM%252C_&usg=AFrqEzczu-8u9lmgJ7rGRK3HkI8QoLSs-Q&sa=X&ved=2ahUKEwiwsfSe6d3cAhWSsKQKHVByAKQQ9QEwA3oECAIQBA#imgrc=V7dZABwso3Ow6M:

    WNIOSEK

    WTEDY MOŻE MOC NIE ZWIĘKSZY SIĘ O 1,6KM JAK PRZT TUNINGU NA 150CCCM TYLKO O POWIEDZMY 2,8KM I MOŻE TO BY BYŁO LEPSZE????

Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)
Odpowiedz do: zmiana cylindra z 125cc na 150cc
Twoje informacje