Własne przeróbki i udoskonalenia

Strona główna Fora Tuning 4T Własne przeróbki i udoskonalenia

Przeglądają 9 wpisy - 1 przez 9 (z 9 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #1150 Reply
    Junkers
    Gość

    Witam wszystkich,

    Właśnie skończyłem przygotowywać swojego Junaczka do 3 sezonu i chętnie podzielę się pewnym upgradem.

    Junak jak to chinol, lubił wylewać paliwo na drogę. W gaźnikach pływak czasami się zawiesza i przez przewód od przelewu ciurem leci paliwo. Najgorsze, jest to że orientujesz się dopiero po fakcie bo zanim komora pływaka się przepełni, mija trochę czasu. Postanowiłem to naprawić. Zamontowałem sobie zawór paliwa, taki jaki stosuje się w klasycznych instalacjach odcinających paliwo w systemach alarmowych. W stanie spoczynku jest zablokowany, a po dostarczeniu napięcia 12V otwiera przepływ. Koszt ok 50zł

    Elektrozawór przykręciłem do ramy obejmą, kabel sterujący podlutowałem pod stacyjkę. Jest taki przewód który daje prąd tylko w jednej pozycji kluczyka – tej do jazdy. Trochę opasek trytytek, oczko pod minus do aku i gotowe. Czas to ok 2 godzinki.

    Mam nadzieję że już garażu nigdy więcej nie zaleję garażu kilkoma litrami benzyny.

    A jakie customy robicie Wy?

    #1151 Reply
    Megido
    Gość

    A ja zamontowałem sobie czujnik temperatury. Kupiłem taki z sondą w kształcie oczka i przykręciłem go pod szpilkę od cylindra. Dzięki temu mam chociaż jeden parametr pracy silnika.

    Temperatura podczas jazdy nie przekracza 90 stopni. Jak stoję na czerwonych, podbija nieraz do 120.

    #1382 Reply
    Moto-Hacking
    Gość

    Obszyłem sobie siedzenie prawdziwą skórą perforowaną – z dziurkami. Mam nadzieję, że latem dupsko mi się już nie przyklei. Skóra bardziej chłonie wodę, ale poprzednią skaję i tak przykrywałem folią gdy padało więc mi to bez różnicy. Polecam.

    #1386 Reply
    Marque94
    Gość

    Co to za czujnik?

    #1948 Reply
    Alton
    Gość

    Warto zamontować sygnalizator dźwiękowy kierunkowskazów. Na początku przygody z motocyklem zdarzało mi się zapomnieć o ich wyłączeniu. Inna pożyteczna zabawka, którą zamontowałem to licznik rowerowy. pokazuje między innymi czas podróży, średnią prędkość, v-max itp.

    #4561 Reply
    Adam
    Uzytkownik

    20170128_131257[1].jpg
    20170128_131314[1].jpg

    tak sobie zamontowałem chłodnice oleju do Keeway TX 125 całe roboty dużo większość trzeba było dorabiać tak jak np adapter pokrywy filtra oleju i specjalna przejściówka na powrót. Węże ciśnieniowe do 25 BAR chłodnica od Toyoty Avensis. Ogólnie wszystko działa jak się zrobi pogoda to będę testował na drodze 🙂

    #4562 Reply
    Matioczka
    Gość

    A masz może jakiś filmik taki jakby poradnik jak zamontować chłodnice oleju do Keeway ?
    Domki letniskowe Sarbinowo blisko

    #4564 Reply
    Adam
    Uzytkownik

    Ale to żadna filozofia przy filtrze oleju masz zasilanie i pasuje do podpiac do góry chłodnicy chyba ze masz wyjscia na ten samej wysokosci to do tego dalszego a powrót w silniku jest zaslepiony śrubą musisz dorobic adapter na filtr oleju zeby miał tylko otwor na waż reszta tak jak oryginal dopasować weże złaczki przejsciowki i gotowe

    #4565 Reply
    Anonim
    Nieaktywne

    Tak masz racje ale w sumie zapytałem o niego przez to że bałem się samemu robić 😛 Ale wczoraj wieczorem udało mi się ogarnąć 🙂
    Filmowanie imprez z lotu ptaka Poznań

Przeglądają 9 wpisy - 1 przez 9 (z 9 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #4561 in Własne przeróbki i udoskonalenia
Twoje informacje