Które 125-tki są zablokowane

Strona główna Fora Tuning 4T Które 125-tki są zablokowane

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Dawid 3 tygodnie, 4 dni temu.

Przeglądają 14 wpisy - 1 przez 14 (z 14 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #346 Odpowiedz

    Tutenhammon

    Witam,

    Jak w temacie, interesuje mnie które 125-tki 4t są zablokowane? Chciałbym mieć coś co bez problemu poleci te 120 km/h a nie zamuła 90 i cie tiry wyprzedzają.

    #347 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Dawid Parus
    Keymaster

    Jak do tej pory nie spotkaliśmy się z blokadami w silnikach 4t. Pewnie dlatego, że przy tej pojemności i przy 4 suwach pracy silnika 15 koni to już dużo. Można kombinować z mapami zapłonu w egzemplarzach wyposażonych w elektroniczny wtrysk paliwa. Wielu wycina katalizator. Dźwięk się zmienia i wydaje się że jedzie szybciej :). Można też usunąć recyrkulację spalin, moto staje się elastyczniejsze.

    Natomiast w silnikach 2T to większość ma blokady.

    #1519 Odpowiedz

    Paweł

    ja w swojej ybr szukałem blokad i nic nie było.
    Ale jeśli chodzi o wydech to najprawdopodobniej jest zwężka za kolankiem,recyrkulacja spalin i katalizator.
    Spróbuję się tego pozbyć i zobaczymy.

    #1899 Odpowiedz

    Pasiu

    No żeby daleko nie szukać większość np. Marauderów 125 z DE ma blokady koło 80km/h.
    Kupę ludzi szuka po różnych forach jak to obejść…

    #1935 Odpowiedz

    Andrzej

    Witam mam rieju rs 125 4t z 2006 roku czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy bo jak do tej pory nie moge przekroczyc sto kiletrow czy one maja jakis blokade

    #1936 Odpowiedz

    Marcin

    Witam serdecznie

    Koledzy mam pytanie kupiłem nowy skuter barton huragan 4T 125 zrobilem nim juz ok 1000 km i mam pytanie czy ten skuter ma jakas blokade?jesli tak to gdzie ona się znajduje bo V max 90 km wiecej nie wydusi z niego?

    #1937 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Nie mam pojęcia czy ma blokady, raczej nie sądzę, bo przecież lepiej by było dla producenta gdyby sprzedawał mocniejszy sprzęt. Blokady są w sprzętach z Niemiec, bo tam kategoria prawa jazdy A1 upoważniała do maksymalnej prędkości 80kmh.

    Co do sposobów przyspieszania skuterów, to wchodzą w grę sportowe tłumiki i rolki wariatora. Te ostatnie zabiorą przyspieszenie na poczet prędkości. Ale nie mam pojęcia ile to warte. Tuning skuterów 125 w Polsce dopiero raczkuje. Powodzenia.

    #3365 Odpowiedz

    GriZzzly

    W niektórych silnikach 4T 125 ccm sa blokady np. na module- zauwazalne gdy moto nie chce przekroczyc 9 tys. obrotow, wukl. wydechowym zwezka + sito + powrot, seryjny filtr paliwa o malej przepustowosci, mozna jeszcze zamontowac pompke paliwa podcisnieniowa , a jak ktos chcialby ladowac kase no to potem dochodzi cylinder, sport. gaznik, wydech przelotowy, filtry odpowiednie…. Itd. Itd. Ale pamietajcie… Rozpedzic sie kazdy umie… Hamulce najwazniejsze!!!! 😉

    #3632 Odpowiedz

    Szymon

    Sory ze odświeżam. Mam bartona tz 125 z salonu… Ktos moze mi cos o nim powiedziec?? Ma blokade? Nie ma? Co zrobic zeby szybciej lecial? Na liczniku ma 140. wg danych technicznych przelotowe ma 80 ale 100 ciagnie… I tyle… Jakby go cos trzymalo na kazdym biegu zatrzymuje sie na 7 tys obrotow mimo ze ma 11 max… Bede wdzieczny

    #3869 Odpowiedz

    Angelx

    Witam może ktoś powiedzieć doradzić …mam kupiony motor od kogoś a ten ktoś kupował w salonie Media ma…..i mi tylko wyciska 70 km .h. a ma na liczniku 125 km czy są w tym motorze blokady model to jest TORQ Rimo 125 pozdrawiam i dziękuje 🙂

    #3881 Odpowiedz

    Adamek

    ziomek powiem ci mam kawasaki klx 125 w wersji d-tracker i blokowanie się przy 7 tyś u mnie też miało miejsce ja to rozwiązałem tak że przy sprzęgle miałem kable jakieś do sprzęgła wystarczyło je rozpiąć i połączyć drutem tworząc most dokładniej jest to na yt proszę wpisać sobie kawasaki klx 150 i tam jest gdzieś pokazane unlock rpm czy jakoś tak
    🙂

    #4788 Odpowiedz

    Junak 127

    A jak sprawa przedstawia się z Junakiem 127 ?

    #4790 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Langer-Tychy
    Langer-Tychy
    Uzytkownik

    Junaki 125, podobnie jak motocykle innych marek nie są fabrycznie blokowane. blokady stosuje się w pięćdziesiątkach, aby ograniczyć ich prędkość do 45 km/godz. Motocykle 125 nie mają kodeksowych ograniczeń prędkości, więc nie trzeba ich blokować.

    #5021 Odpowiedz

    Dawid

    witam mam nowego duke 125 2017r. motor ma w dowodzie 11kw co jest normą jak na 125 ale wydaje mi sie ze gdzieś jest przyblokowany ważę 65kg wiec to nie w tym problem ale motor jedzie max 105km/h jak sie zegnę to max 110km/h ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak słabo ,dodam że do 80km/h bardzo zrywnie sie rozpędza ?

Przeglądają 14 wpisy - 1 przez 14 (z 14 w sumie)
Odpowiedz do: Które 125-tki są zablokowane
Twoje informacje




Lost Password

Register