Motovlog

Pierwsze wrażenia z Benelli BN125

Pierwsze wrażenia z Benelli BN125

Na szybko, nagrywane tylko telefonem, ale co tam, pierwsze wrażenia przy okazji „odpalania” nówki sztuki Benelli BN125.

Cytując producenta: BN 125 to atrakcyjny, ekonomiczny i nowoczesny motocykl, który będzie Twoim kompanem niezależnie od warunków na drodze. Ciekawa stylistyka, silnik zasilany wtryskiem paliwa, wydajny układ hamulcowy – nic tylko wsiąść i zabrać go na wycieczkę.

Zgodnie z informacjami na stronie 11,5KM, gdzieniegdzie idzie znaleźć informację o nieco ponad 12KM, co jak co jedno jest pewne, jeden z lepiej wyglądających, i zdecydowanie mocniejszych pojazdów 125 w takim przedziale cenowym. Fajna propozycja moim zdaniem, co postaram się potwierdzić jak tylko dorwę model testowy w swoje ręce…

Udostępnij ten post

Czynny motocyklista realizujący swoją pasję w pracy zawodowej.

REKLAMA

18 komentarzy

  1. piękny, ja także czekam na testówkę … ze ślinotokiem, 😛 Benelli TNT spowodował że patrzę na tą markę z dużym zainteresowaniem.

    Odpowiedz
    • Ciekawe, co powiesz, jak zobaczysz na żywo K-Lighta. Naprawdę fajnie wygląda.

      Odpowiedz
      • wygląda świetnie fakt, już go dorwałem w swe ręce, natomiast błotniki coś im nie wyszły, choć podobno mają to poprawić.

        Odpowiedz
        • To masz testówkę już?

          Odpowiedz
          • nie nie… ale na salonie stoją dwa, w poniedziałek będzie okazja odpalić i pojeździć chwilę.

  2. Czekam niecierpliwie na więcej informacji. Motocykl wygląda bardzo przyjemnie, zastawiam się tylko, czy przy 194cm wzrostu nie będzie dla mnie zbyt mały.

    Odpowiedz
    • Bedzie. Czyli wygoda taka sobie, ugięte mocno kolana. Wyglądać będziesz też jak na psie. Jeśli Ci to nie przeszkadza to kup, ja miałem coś równie małego i się nie przejmowałem. Pocieszenie Cię, do Twojego wzrostu 125 żadne nie będzie pasować, junak może M16 jak lubisz taki styl i narazie tylko to.

      Odpowiedz
      • @Sa, gadasz lekko od rzeczy, jest znacznie więcej motocykli 125, na których przy 190cm+ siedzi się wygodnie, np. TX125, Pulsar 125, RS125, CBR125 (po 2011). Kwestia to zawsze ułożenie podnóżków do siedzenia, więc tak naprawdę trzeba się przymierzyć przed zakupem. W kwestii Benelli BN 125 niech się wypowie Kamil, jako dysponujący, i słusznym wzrostem, i motocyklem.

        Odpowiedz
        • No może przesadziłem z tą wygodą, ogólnie prawie na wszystkich już siedziałem i tylko w niektórych przypadkach wygoda jest taka sobie, dużo maszyn było ok, chodzi mi bardziej o odczuciu że jedzie się na czymś bardzo mały 🙂 i dlatego napisałem że tylko junak wchodził w grę gabarytowo, ale mi ten styl nie leży, pozatym coś się we mnie kłóci jak widzę ze maszyna ma 160kg i silnik 125, nie wiem za rowerzystami nadążę. Jak na benku usiadłem to wyskoczyłem z niego jak oparzony, przypomniałem sobie co to znaczy mieć motorynkę. Ja mam 185, ktoś powyzej 190 to nie zazdroszczę. Narazie w chińczykach nie ma nic niestety do wyboru, przepisy pozwalają na jazdę do 15km, a tutaj silniki o konstrukcji przed wieków 🙂 nabijanie ludzi w butelkę jak dla mnie, byle opchnąć, serwis nie istnieje, kto kupi przekona się, chociaż że nie są zawodne, to rozpadaja się te motorynki niemiłosiernie szybko. Ale to taki jednorazowy skok do wyższych pojemności chyba, tak to zabawki z kiepskiego plastiku. Takie subiektywna opinia z bylego posiadania chińskiej 125 i z prób przymierzania do wszystkiego dostępnego na rynku 🙂

          Odpowiedz
          • strasznie mnie irytuje stwierdzenie „kiedyś miałem, psuło się, więc na bank wszystko się psuje tak samo bo z chin”… to jak być napisał, miałem dziewczynę, włoszkę, była kiepska w łóżku, a więc wszystkie włoszki tak mają…. narodowość podana przypadkowo.

          • No bo tak w Polsce bywa. np. Wszyscy wiedzą że nie kupuje się samochodów na F (Fiat/Ford i Francuskie) a tymczasem
            Indyjski importer odmówił sprzedaży Dacii Logan na taksówki argumentując, że to obniży prestiż tego modelu…
            Tutaj genialny moim zdaniem tekst z złomnika o Dacii co prawda, ale oddaje nasze Polskie myślenie…
            http://www.zlomnik1.home.pl/archiwum/?p=6300

          • Bo, ludzie opierają się o rankingi TUV/Dekry, nie mając pojęcia o źródle danych. Głównym źródłem są przeglądy przedłużające ważność badań technicznych, a wiadomo, że auta tzw. do roboty, warsztat odwiedzają tylko jak przestają jechać, w przeciwieństwie do tych „prestiżowych”.

          • Czy tak trudno zrozumieć że nie da się tanio i prosto zbudować silnika 15KM !

            Do tego potrzeba DOHC, chłodzenia cieczą i rozwiązania masy innych problemów, co spowoduje za sobą spore koszta. Dużo prościej i taniej po prostu zwiększyć pojemność. Większość tych 125 produkowanych na Polske to 150/175 z pomniejszonym tłokiem. Dla takiego marginalnego rynku nikt nie będzie projektował silnika od podstaw…

          • @bsw, dotyczy to całej Europy, która masz rację dla producentów z Chin jest małym rynkiem, biorąc pod uwagę ile motocykli sprzedają np. w Iranie, Afryce, czy Ameryce Południowej

  3. Dzięki, kupiłem. Mieszczę się, jest wygodnie.
    Oglądałem kilkanaście modeli 125ccm, ten mi się najbardziej spodobał.

    Ja nawet na koniu wyglądam jak na psie 😉

    Odpowiedz
    • Jak sie tym jezdzi ?

      Odpowiedz
      • Moze wypowie sie jakis uxytkownik ?

        Odpowiedz
        • Porozglądaj się trochę po stronie. Tutaj komentujesz pod blogonotką, a jest także sekcja „katalog”, gdzie są obszerne opisy motocykli + komentarze użytkowników.

          Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>