Zipp PRO 125

Dodaj do porównania
Zipp PRO 125

To jeden z niewielu sportowych chińczyków, który w swojej konstrukcji posiada smaczki, zaczerpnięte z prawdziwych wyścigów. Chociaż jego rodowód nie sięga sportów motorowych, to mamy tutaj takie gadgety jak hydrauliczny hamulec z tyłu, zawieszenie typu monoshock, czy odwrócone widelce a także lekki wyświetlać LCD. Warte uwagi jest także siedzenie dla pasażera, które dzięki różnicy w poziomie pozwala zająć wygodniejszą pozycję.

Na pierwszy rzut oka nie ma się czego czepiać. Ale naszym zdaniem, ten 4-sów powinien mieć większą moc, wtedy naprawdę mógłby stanąć w szranki, z markowymi motocyklami. Moc tego zipp’a to 11 KM, przy czym markowa konkurencja dysponuje często 15 końmi. Co z tego że, Zipp rozwija podobną prędkość, rzędu 110km/h? W mieście prędkość się nie liczy. Przyspieszenie jest ważne, i tu Zipp wymięka.
Natomiast porównując go z chińczykami, to zipp wypada naprawdę przyzwoicie. Użytkownicy narzekają jedynie na słabą jakość plastików i nieprecyzyjny montaż owiewek. Lubi się rozkręcać gdy kręcimy go do wysokich obrotów.

Gdzie go umiejscowimy jeśli chodzi o cenę? Gdzieś obok Junaka 124, ponieważ zakup nowego Zippa, spowoduje ubytek ok 5 tys zł z naszego konta.

Film

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
Nowy 5000
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8.09
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
11
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
125
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.065
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
100
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
720
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
2020
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
100/80 R17
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
140/70 R17

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>