Yamaha XVS Drag Star 125

Dodaj do porównania
Yamaha XVS Drag Star 125

Jeżeli jesteś poważnie zakręcony na punkcie chromu, Drag-Star to jest coś o czym powinieneś pomyśleć. Ten crusier, chociaż nie jest najszybszy w swojej klasie, może dostarczyć dużo satysfakcji posiadaczowi, ze względu na piękny wygląd. Długie chromowane rury wydechowe, niska kierownica, duży zbiornik i ogromne siedzenie to obowiązkowe elementy prawdziwego crusiera. Prowadzi się przyjemnie i lekko. Dźwięk silnika dudni wcale nie przypominając o swojej pojemności. Osobnik o wzroście 180cm, będzie czuł się bardzo dobrze na tym motocyklu, który pozwala nieźle wyciągnąć nogi do przodu.

Użytkownicy narzekają tylko na moc. Rozsądna prędkość w tym modelu to 70 km/h. Niestety to dyskwalifikuje ten motocykl na naprawdę długie wypady. Prędzej czy później, kiedy już przeczytasz wszystkie literki z drzwi od naczepy TIR-a, za którym jedziesz, jazda zaczyna być nudna i irytująca. Jak tylko bujniesz tę maszynę aby wyprzedzić ciężarówkę, zaraz nadjeżdża ktoś z naprzeciwka. Chcąc trochę dynamiczniej pojechać trzeba się nieźle na wachlować biegami. Spalanie jest przeciętne, podobne do innych motocykli w tej klasie.

Film

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
6000-12000
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
9.56
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
13
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
144
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.066
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3.5
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
2 Cylindry w układzie widlastym
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
110
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
70
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
670
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
910
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
18
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
18

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

30 komentarzy

  1. Dorzucę tylko:
    Waga na sucho 144 kg

    Wysokość całkowita 1,075 mm

    Długość całkowita 2,320 mm

    Szerokość całkowita 910 mm

    Prześwit 150 mm

    Rozstaw osi 1,530 mm
    Artykuł bardzo pobieżny i grafika przedstawia jej starszą siostrę – żenada;(

    Odpowiedz
  2. A dlaczego w zestawieniu nie ma Yamahy Virago 125. Model zdecydowanie bardziej popularny na polskich drogach niż Drag Star 125?

    Odpowiedz
  3. Jest duży „rozrzut” pomiędzy V-max a przelotową. Czy błędem będzie eksploatacja na poziomie 90 km/h? W końcu to niewiele mniej kucyków niż w szadołce. A nawiasem mówiąc dźwięk jest bossski.

    Odpowiedz
  4. Co przedstawia grafika? Bo drag star to nie jest. Motocykl na zdjęciu ma sztywną ramę?

    Odpowiedz
    • To jest chyba „Drażka”, ale 650 sprzed 2000 roku

      Odpowiedz
  5. Mam drag stara 125 i powiem iż nic wiecej nie potrzeba na 11 litrach robię około 350 km w dwie osoby predkośc średnia około 80 km/h
    motocykl bezawaryjny i wygodny polecam

    Odpowiedz
  6. Super motocykl, bezawaryjny i przede wszystkim wygodny. Wygląd powalający- dużo chromu, nikt nie wierzy, że posiada on silnik 125ccm. Prędkość przelotowa w okolicy 85km/h
    Polecam wszystkim !!

    Odpowiedz
  7. Mam Draga od marca 2015 roku, od tego czasu przejechałem 5tys km i szczerze polecam bardzo wygodny i najładniejszy w swojej klasie. Przy mojej wadze 88kg i 190cm wzrostu, bez problemu osiągam prędkość 100km/h

    Odpowiedz
    • Witam , też mam 190 tylko waga 96 kg, nie będę wyglądał śmiesznie na takim motorze, nie jest on wymiarami mały, proszę o opinię.

      Odpowiedz
      • ja mam 183cm wzrostu i 99 kilo wagi i na moim XVS 125 jest mi wygodnie.
        mimo że pojemność mała to wygląda i ma rozmiar rasowego choppera. Zastanawiałem się tez nad Honda Shadow ale jest dla mnie za mały.

        Odpowiedz
        • Nie sądzę by Shadowka była za mała jak twierdzisz . Oba motocykle mają po 232 cm długości , takie są dane . Jedyne 2 cm szersza kierownica jest u Draga . Chyba , że podnóżki ma bardziej wysunięte do przodu Yamaszka , wtedy rozumiem .

          Odpowiedz
          • Długo porównywałem Shadow i Drag Star. Shadow nawet wizualnie wydawała mi się trochę większa i ma te 15 KM. Jednak jak posadziłem na niej swoje 190 cm wzrostu okazało się, że przy głębszych skrętach kierownica opiera się na kolanach. Niestety jest ona przyspawana i bez możliwości regulacji. W Yamaszce nie ma tego problemu, pełne skręty bez problemu. Wybrałem Drag Stara i jestem od 3 miesięcy bardzo zadowolony 🙂 Jednak uwaga – zniszczyłem 2 akumulatory przez uszkodzony regulator napięcia. To podobno częsta usterka zarówno Drag Star, jak i Virago.

      • Witam . Mam 190 cm i 110 kg i jest git.

        Odpowiedz
  8. Motocykl jest dużo większy niż virago .mysle za drag będzie dla ciebie idealny.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • witam, jestem kobieta 170 cm i 65 kg czy poradzę sobie z tym motorem?

      Odpowiedz
      • Moja żona ma 55 kilo i 163 cm i radzi sobie świetnie.

        Odpowiedz
  9. Witam.Jestem od wtorku posiadaczem yamaha drag star 125 i mam pytanko bo coś mi hałasuje w silniku ,jak wcisnę sprzęgło robi się cisza jak puszcze robi się hałas .Czym to może być spowodowane. Drugi problem to prędkość bujnie się do 85km/h i ni czorta dalej nie chce iść dodam że motocykl sprowadzony ze Szwecji.

    Odpowiedz
    • Witam i rozwiązał pan sprawę prędkości tez mam drag 125 i max jedzie 90 ale to trochę mało bo ciągle tiry siedzą mi na plecach

      Odpowiedz
      • niestety,na razie nic nie zdziałałem

        Odpowiedz
  10. Jak ona ma się gabarytowo do Shadow? Jest dużo mniejsza? Jeśli chodzi o długość i szerokość?

    Odpowiedz
    • Shadowka 125 i Dragstar125 mają te same wymiary zewnętrzne różnica to niuanse .

      Odpowiedz
  11. Mam drag stara 3 sezon . Bezawaryjna .Super stan .Wszyscy się oglądają max doposażona kolor wiśnia z chromami .Rewelka. Polecam tym co są bez prawka na motor.

    Odpowiedz
  12. Witam
    Mam ,,proste,, pytanie !!!
    Chcem kupić używanego Choppera marki dowolnej.
    Mam kat ,,A,,
    Mam 15 000 zł.
    Mam 185 wzrostu i 90 kg wagi.
    Mogę liczyć na pomoc w podaniu 3-4 propozycji ???
    Lewa

    Odpowiedz
  13. Jeśli szukasz czegoś o większej pojemności, to nie ten adres. Tutaj spotkasz miłośników stodwudziestekpiątek.

    Odpowiedz
  14. witam, jak jest z podłogami do Drag Stara 125? próbuję wyszukać temat i nic…no i jak się zachowują przy tym sprzęcie?

    Odpowiedz
  15. A mnie ciekawi jaka rzeczywiście jest prędkość maksymalna? Może wypowie się ktoś, kto ma? Da sie tym jeździć w dwie osoby?

    Odpowiedz
  16. 90 – 95 km/h przy wadze100 kg przynajmniej moim byłym egzemplarzem.

    Odpowiedz
  17. witam a ja mam dwa dragi jeden 125 jest czarny w pelni ubrany , jest piekny ma dopiero przejechane 8740km , a drugi 650 czerwono siwy , a ten to juz jest wypasiony we wszystko , moze ktos powie ze i po co to wszystko . ale ja jestem pasjonatem i u mnie musi byc wszystko na co zasluguje ta marka moto, a moze jest ktos kto chce drag stara 125 , kupic . ,tel do mnie 501 046 190 Torun pozdrawiam

    Odpowiedz
  18. witam! Drodzy Forumowicze, intensywnie myśle nad kupnem używanego draga. Mam 184cm i …114 kg wagi. Podobno viraszka będzie jak bym dziecku ukradł – ale widziałem już kogoś na tym i tragedii nie było. Dragi są natomiast cudne. Na szybkości nie do końca mi zależy. Jak ta 125ka pójdzie te 90km/h – to świat i ludzie. Ale dręczy mnie jedna myśl : jak długo jeszcze wytrzyma silnik draga z 2000 2002 roku. Czy jeśli ma już nakręcone – przynajmniej na szafie – te 50k – 60k – to czy polata jeszcze ze 30 000? Jak z zawodnością??Jak drogi remont czy zamianka? Ma ktoś doświadczenia w tym względzie? Nie chce kupować i robić remontu- i problemów w garażu. Pozdrawiam wszystkich made in 125

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>