KTM RC 125

Dodaj do porównania
KTM RC 125

Pomarzyć zawsze można … bo kogo stać aby wydać 20 tys zł na przyjemność? Myślę że niewielu. Jeżeli jednak masz nieograniczony budżet, KTM RC 125 jest dla Ciebie! Dlaczego? Ma wszystko co możliwe w świecie sportowych 125-tek. Mocny 15 konny silnik, buja tę maszynę do zadowalającej prędkości, 90 kmh, bez najmniejszego problemu. Moment obrotowy jest tak żwawy, jak młody byczek. Mamy czterotłoczkowe hamulce Brembo z ABS, piękny wyświetlacz LDC z masą informacji (np. quick shift), zawieszenie upside down, bardzo szeroki laczek (jak na 125), 6-biegową skrzynię i wyjątkowo dobrze spasowana, lekka konstrukcja. To nie koniec, właściwości jezdne są bardzo dobre, RC radzi sobie jeszcze lepiej niż jego młodszy brat, KTM Duke, w końcu to konstrukcja z rodowodem motoGP. Design? Przepiękny, nowoczesny, agresywny. Wygląda jak pojazd z przyszłości. KTM RC nie uznaje kompromisów, nawet spalanie jest na bardzo dobrym poziomie, poniżej 3L. To wszystko plasuje KTM’a w ścisłej czołówce 125-tek. W mojej opinii, jest fajniejszy niż Yamaha YZF, a co Wy myślicie o tym sprzęcie?

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
135
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.081
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
2,7
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
136
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
100
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
820
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
150/60 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

7 komentarzy

  1. Witam , mam Rc 125 od zeszłej wiosny ,
    Spalanie min jakie udało mi się osiągnąć to 2.1L przy średniej 85kmh ,maksymalne zaś to 3.7 w dwie osoby przy max prędkości.
    Prędkość maksymalna wyniosła 134kmh
    Było to na autostradzie i mocno wiało w plecy ,tylko raz udało mi się osiągnąć taki wynik ,moja waga to 75kg .W normalnych warunkach motor wyciąga ok 125kmh,ale trzeba się złożyć,a pod wiatr ok 115km.A z pasażerem (65kg)max prędkość 119kmh.Motor zakupiłem nowy w salonie ,nadmienię ze serwis w ktm jest stosunkowo drogi.Motocyklem zrobiłem narazie 7tyś .Problemy jakie wystąpiły –
    Dwa razy trzeba było kasować błędy w komputerze.
    Silnik miał wadliwą uszczelkę w okolicy głowicy i się pocił ,serwis naprawił dopiero za drugim razem .
    Mocowanie stopki nagminnie się luzuje i trzeba dokręcać.
    Jak na razie to wszystko z awarii.
    Motor ma dobre właściwości jezdne,pozycja jest wygodna i dużo miejsca , ja mam 179cm wzrostu .
    Motor ma twarde manetki i trzeba się do nich przyzwyczaić,oraz siedzenie :-(,typowo sportowe i na dłuższe trasy mało wygodne ,co innego u pasażera on ma o wiele bardziej komfortowo.Twarde zawieszenie daje się wyznaki na dziurawych nawierzchniach.Wszystko jest dobrze spasowane i nic nie trzeszczy ani nie drga.
    Hamulce są według mnie 7 na 10.
    Szeroka tylna opona, nie jak w większości 125.dodaje wizualnie pojemności :-).Jednak fabryczny układ wydechowy odrazu ją zdradza .Świetnie się nim jeździ po większych agromeracjach jak i małych:-).
    Motor naprawdę daje radę i mogę bo polecić .Moja ocena tego motorka to 8/10.

    Odpowiedz
  2. ZAKOCHAŁEM SIĘ W TYM MOTORKU! 🙂 Oj chciało by się taki mieć.

    Odpowiedz
  3. Używka jest w Honda Plaza i stoi dobre 4 miesiące

    Odpowiedz
  4. Jakbym miał wolne 20tys wziąłbym Duka albo cbr, ewentualnie Suze

    Odpowiedz
  5. Ja mam już 58 tyśi i jestem zadowolona z rc 125 lepsza od yamahay

    Odpowiedz
  6. Jezeli masz max 178cm wzrostu i twoja waga to 72 kg zywego Hiphopu to jest moto dla Ciebie.
    Ja mam 183cm i waze 108kg i boli mnie jak na swiatłach obok mnie staje małolat w identycznym moto lub duke’u i mnie odchodzi. Vmax 107kmh. Na stacji tankuje maks. za dyche ,kazde 5kg jest odczuwalne.Sezon pozniej schudłem 10kg wyrzuciłem ABS 3.4 kg klakson 740 gr Katalizator i dwa tlumiki 5.3 kg zamiast tego Atrap 2.2kg nowa mapa za 540zl i wciągam do 90km/h wszystkie auta o poj 1.6 . Hamulce moim zdaniem 10/10

    Odpowiedz
  7. He jakże cudowny jak na kosiarkę

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>