KTM RC 125

Dodaj do porównania
KTM RC 125

Pomarzyć zawsze można … bo kogo stać aby wydać 20 tys zł na przyjemność? Myślę że niewielu. Jeżeli jednak masz nieograniczony budżet, KTM RC 125 jest dla Ciebie! Dlaczego? Ma wszystko co możliwe w świecie sportowych 125-tek. Mocny 15 konny silnik, buja tę maszynę do zadowalającej prędkości, 90 kmh, bez najmniejszego problemu. Moment obrotowy jest tak żwawy, jak młody byczek. Mamy czterotłoczkowe hamulce Brembo z ABS, piękny wyświetlacz LDC z masą informacji (np. quick shift), zawieszenie upside down, bardzo szeroki laczek (jak na 125), 6-biegową skrzynię i wyjątkowo dobrze spasowana, lekka konstrukcja. To nie koniec, właściwości jezdne są bardzo dobre, RC radzi sobie jeszcze lepiej niż jego młodszy brat, KTM Duke, w końcu to konstrukcja z rodowodem motoGP. Design? Przepiękny, nowoczesny, agresywny. Wygląda jak pojazd z przyszłości. KTM RC nie uznaje kompromisów, nawet spalanie jest na bardzo dobrym poziomie, poniżej 3L. To wszystko plasuje KTM’a w ścisłej czołówce 125-tek. W mojej opinii, jest fajniejszy niż Yamaha YZF, a co Wy myślicie o tym sprzęcie?

R E K L A M A

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
19 999
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
135
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.081
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
2,7
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
136
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
100
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
820
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
17
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
17

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

4 komentarze

  1. Witam , mam Rc 125 od zeszłej wiosny ,
    Spalanie min jakie udało mi się osiągnąć to 2.1L przy średniej 85kmh ,maksymalne zaś to 3.7 w dwie osoby przy max prędkości.
    Prędkość maksymalna wyniosła 134kmh
    Było to na autostradzie i mocno wiało w plecy ,tylko raz udało mi się osiągnąć taki wynik ,moja waga to 75kg .W normalnych warunkach motor wyciąga ok 125kmh,ale trzeba się złożyć,a pod wiatr ok 115km.A z pasażerem (65kg)max prędkość 119kmh.Motor zakupiłem nowy w salonie ,nadmienię ze serwis w ktm jest stosunkowo drogi.Motocyklem zrobiłem narazie 7tyś .Problemy jakie wystąpiły –
    Dwa razy trzeba było kasować błędy w komputerze.
    Silnik miał wadliwą uszczelkę w okolicy głowicy i się pocił ,serwis naprawił dopiero za drugim razem .
    Mocowanie stopki nagminnie się luzuje i trzeba dokręcać.
    Jak na razie to wszystko z awarii.
    Motor ma dobre właściwości jezdne,pozycja jest wygodna i dużo miejsca , ja mam 179cm wzrostu .
    Motor ma twarde manetki i trzeba się do nich przyzwyczaić,oraz siedzenie :-(,typowo sportowe i na dłuższe trasy mało wygodne ,co innego u pasażera on ma o wiele bardziej komfortowo.Twarde zawieszenie daje się wyznaki na dziurawych nawierzchniach.Wszystko jest dobrze spasowane i nic nie trzeszczy ani nie drga.
    Hamulce są według mnie 7 na 10.
    Szeroka tylna opona, nie jak w większości 125.dodaje wizualnie pojemności :-).Jednak fabryczny układ wydechowy odrazu ją zdradza .Świetnie się nim jeździ po większych agromeracjach jak i małych:-).
    Motor naprawdę daje radę i mogę bo polecić .Moja ocena tego motorka to 8/10.

    Odpowiedz
  2. ZAKOCHAŁEM SIĘ W TYM MOTORKU! 🙂 Oj chciało by się taki mieć.

    Odpowiedz
  3. Używka jest w Honda Plaza i stoi dobre 4 miesiące

    Odpowiedz
  4. Jakbym miał wolne 20tys wziąłbym Duka albo cbr, ewentualnie Suze

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>