Hyosung GV125C Aquila

Dodaj do porównania
Hyosung GV125C Aquila

Chociaż chopper, Hyosung GV125, od dawna jest obecny na światowym rynku, znany też pod nazwą Aquila, to w Polsce nigdy nie potrafił się przebić. Próbowano go sprzedawać pod marką własną a także pod logiem Junak (model 250V). Z marnym skutkiem. Teraz, po wprowadzeniu ustawy, może się to zmienić. Sprzedażą Hyosunga zaopiekował się Romet, który stał się oficjalnym importerem tej marki i zamierza w sezonie 2015 trochę pohandlować tym modelem na polskim rynku. Za kwotę ok 12 tysięcy otrzymujemy przepiękną maszynę, która pachnie jeszcze koreańską linią produkcyjną. Dużo? I tak i nie. Porównując z Hondą Shadow, to tanio, ale generalnie 12 tysięcy drogą nie chodzi i dla wielu to może być dużo. Ten Hyosung, to na prawdę poważny konkurent dla Hondy Shadow, która okrzyknięta została najfajniejszą 125-tką. Hyosungiem spokojnie dojedziesz do pracy, na zakupy, ale także polecisz w trasę czy na zlot i to bez najmniejszych kompleksów. Dwu-cylindrowy, cztero-zaworowy silnik w układzie V daje przepiękny dźwięk, zawieszenie traktuje nasze pośladki bardzo delikatnie, a niski środek ciężkości zapewnia przyjemność w prowadzeniu. Mamy także chłodzenie olejem, więc można go katować w upały z pasażerem na siedzeniu. Czego chcieć więcej?! Trudno doszukiwać się wad w tym motocyklu.

Warto zauważyć, że najstarsze modele posiadały moc 15 koni, potem przez jakiś czas wychodziły egzemplarze, które deklarowały 13.5. Najnowszy Hyosung od Rometa ponownie deklaruje 15 koni. To dość interesujące, warto zwrócić na to uwagę podczas zakupu. Te kilka koni ma duże znaczenie w trasie.

R E K L A M A

Ceny używanych Hyosungów są zachęcające. Zaczynają się od 4 tysięcy! Jeżeli ktoś poważnie myśli o kupnie używki, to niech się spieszy. Gdy sprzedawcy zorientują się, że Romet zaczyna sprzedawać nówki, w tak wysokiej cenie, to mogą uznać że ich używany egzemplarz jest więcej warty. A już na pewno, wykażą niechęć do targowania się.


Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
11999 nowy
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
9.93
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
13.5
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
172
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.058
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3.2
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
2 Cylindry w układzie widlastym
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem + chłodnica oleju
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
110
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
90
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
710
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
875
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
16
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
16

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

69 komentarzy

  1. Moc to prawie 15 KM (14,75), obecna cena 11900 za nowy. Mam taki w garażu, rok modelowy 2013, ma jeszcze 5 biegów. Kupiony dla żony, ale jak na razie zrobiłem nim więcej kilometrów. Moim zdaniem rewelacyjny do miasta i średnio dystansowych wypadów za miasto. Pełen luz i lekkość prowadzenia. Troszkę trzeba go wkręcić, żeby przyspieszył, ale jak na 125 ma potencjał. Na co dzień śmigam większymi moto, ale „Orzełka” polubiłem i z chęcią pojadę zatankować żonie, oczywiście okrężną drogą 🙂
    A i jeszcze masa naszego to 140 kg na sucho, więc może to ta skrzynia 6 biegowa tyle dodaje 🙂

    Odpowiedz
  2. Zdjęcie profilowe Dawid Parus

    Dzięki maX za info, uzupełniłem artykuł.

    Odpowiedz
    • Czemu wszystkie Hyosungi oznaczyliście jako chińskie skoro są koreańskie. Niewiedza na takim portalu???

      Odpowiedz
  3. model na 2015 rok ,także ma 5 biegów ,a nie 6.skad ta informacja o szóstym biegu.
    pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 1; 0; 2; 3; 4; 5 – ile biegów, sześć.

      Odpowiedz
      • to tak jak z koniem – ile ma nóg? 8!
        dwie przednie, dwie tylne, dwie lewe i dwie prawe

        Odpowiedz
  4. Zdjęcie profilowe Dawid Parus

    Niektóre zagraniczne strony podawały w specyfikacji 6 biegów. Być może to po prostu powielanie błędów.

    Odpowiedz
  5. Rownież widziałem gdzieś w internecie ,że ma 6 stopniowa skrzynię biegów , a co z junakiem M11 czy on ma też 6stopniową skrzynię biegów..

    Odpowiedz
  6. Raczej pachnący koreańską taśmą nie tajwańską…

    Odpowiedz
  7. Wydaje mi się ,że Hyosungiem Romet handluje już od wielu lat. Od zeszłego roku zaczął sprzedawać w swojej sieci Keewaya .

    Odpowiedz
  8. Zdjęcie profilowe Dawid Parus

    Tytus, możliwe, jednak dopiero teraz widoczne są działania marketingowe.

    Odpowiedz
  9. Moja wersja – kupiony w ub. roku, rocznik 2002- ma 6 biegów i wg danych z dowodu 14,5 KM. Ale kilka koni pewnie uciekło z racji wieku i przebiegu : ) Nie wiem też czemu bardzo ciężko wyczuć luz, wrzucić nogą praktycznie niewykonalne. Może to wada tych 6-biegówek? A może moja skrzynia już tak ma… Pozdrawiam użytkowników.

    Odpowiedz
    • Mój jest z 2000 r też ma skrzynię sześcio biegową i luz wrzuci nawet mało wprawiony kierowca. Może dlatego że przebieg nie przekroczył 8000 km.

      Odpowiedz
      • witam
        Chcem kupić takiego 125 ccm Hyosunga z 2006 roku.
        Jeżeli możesz napisz mi jak wygląda dostępność części zapasowych do takich modeli. np, kompletny napęd( łańcuch i zębatki), łozyska,tarcze hamulcowe , akcesoria np, szyba.
        pozdrawiam,Lewa

        Odpowiedz
  10. Witam
    Właśnie zakupiłem takowy sprzęcik. rok produkcji 2010 po przejechaniu 100 km stwierdzam ze do miasta super na trasę trochę za słaby choć prędkość 100 km/h to żaden problem dla niego. Mam pytanie. Ma ktoś z was jakąś instrukcje obsługi PDF?
    Jeżeli ktoś by miał to poproszę o info.

    Odpowiedz
  11. POlecam , mam takie cudo do sprzedania . Link do allegro : http://allegro.pl/hyosung-aquila-gv-125-cm3-15km-honda-suzuki-i5189032124.html

    Odpowiedz
  12. Właśnie sprowadziłem to cacunio z niemiec , rocznik 2008 , skrzynia 6 biegowa , już jechałem 115 i to nie z wiaterkiem 😉 piekna maszyna i wykonanie z najwyższej półki – serdecznie polecam

    Odpowiedz
    • witam mam to cacko 2006 rok 6 biegów te wykonanie z rometa to inna sprawa wydaje mi sie ze gorsze moje 14,75km 120 km/h bez wiatru na kat b wspaniały masa gotowa do jazdy 162 kg stylizowany na dużego no i cena ja za swojego dałem 5000zł kupiłem od Austryjackiego zgreda przejechane 6500km jesli mi ktos powie ze hinol to niech sp….la nic lepszego niz japopnce sie nie kupi ale te na 125 to po 15000 lataja pozdro mientol

      Odpowiedz
  13. Witam, też kupiłem, ale nówkę, jeszcze za 11900 + 480 za oparcie dla pasażera, a w cenie dostałem podgrzewane manetki firmy Oxford. Całość rewelacja, dokupiłem na motobazarze na Służewiu (W-wa) przyciemnianą małą szybę za 160 i uzupełniłem super torbą na bak przyczepianą na …magnesy. Kapitalne wrażenie po motorowerze, z którego po trzech latach przesiadłem się dzięki ustawie. Z wad mogę tylko podać jedną, a mianowicie trudność w znalezieniu „luzu”, jedynka albo od razu dwójka. Będę na przeglądzie po 1000km, to może coś poprawią. Żeby za tą cenę były tylko takie wady, w końcu na luzie się nie pojedzie. Pozdrawiam i polecam.

    Odpowiedz
    • Witam!.Szukam do agili 125 oparcia na siedzenie dla pasazera moze sklep w ktorym kupiles prowadzi sprzedasz wysylkowa prosze poaj adres

      Odpowiedz
      • Wygoogluj motostyl.pl w Warszawie na Targowej 7 lub 5, to oni mi sprowadzili oryginalne oparcie dla pasażera. Do obejrzenia na niemieckiej stronie hyosung-motors.de http://www.hyosung-motors.de/index.php?id=5, trzeba ściągnąć katalog (zubehor). Powodzenia jeśli jeszcze nie kupiłeś

        Odpowiedz
  14. Co sądzicie o Hyosung Cruise 125? Wygląda powiedzmy trochę inaczej 🙂 i proponowane roczniki to ’96 – ’00, ale ceny zaczynają się od 2500 zł, a co najciekawsze wg specyfikacji to coś ma moc 14,3 KM (10,4 kW) i jest o ok. 30 kg lżejszy od Aquili.

    Odpowiedz
    • Witam. Też zwrócił moją uwagę ten model tj. Hyosung Cruise 125. Prośba o opinie właścicieli nt. awaryjności i dostępu do części zamiennych. Jeszcze jeden dylemat co porównania i wyboru pomiędzy Hyosung Cuize II 125. a MZ RT 125.
      Pozdrawiam.

      Odpowiedz
  15. Witam wszystkich. Od lutego br pomykamy takim z żoną. Wcześniej jeździliśmy Rometem Soft Chopperem. Jest pomiędzy nimi przepaść -zarówno wielkością, wykonaniem jak i właściwościami jezdnymi. Hyosung jest po prostu wygodny. I dodatkowo nie czuję się na nim jak na „osiołku”, jak to było w przypadku Softa (chociaż Softa również z czystym sumieniem – polecam). Z luzem też na początku był kłopot – pomogła regulacja linki sprzęgła w serwisie przy przeglądzie na 1000km. Aquilka zawiozła nas między innymi z okolic Krakowa nad Jezioro Międzybrodzkie – a są tam już niezłe podjazdy – i dała radę.
    Na obwodnicy udało mi się osiągnąć stałą prędkość 120 km/h przy dwóch osobach na moto (wydaje mi się, że nie była to prosta, a podjazd pod minimalne wzniesienie).
    Zapraszam na nasz blog, gdzie staramy się opisywać i filmować nasze przygody z Hyosungiem Aquilą i nie tylko – mniejnizcwiartka.pl

    Odpowiedz
  16. Nie wiem jacy uzytkownicy tego motocykla sie tu wypowiadają ale HQ nigdy nie występował i nie występuje ze skrzynia 6-cio biegową..

    Mam taki sam motocykl tylko w wersji 250cc i ani do wykonania ani awaryjności nie mam zastrzeżeń

    Odpowiedz
    • Wiem, że trochę odkopuję… ale zapewniam Cię, że moja 125 to Hyosung Aquila wersja GV i ma 6 (słownie: sześć) biegów. Jak nie wierzysz, zapraszam do Łodzi.

      Odpowiedz
      • Potwierdzam, mam Aquilkę GV 125 z 2001 sprowadzona z Niemiec i ma 6 biegów.
        Pozdrawiam.
        Ryszard

        Odpowiedz
  17. Ją mam Pionier torro 125 z 9 konnym silnikiem.
    Nie wiem pod jaki model podpisać go ma 3 zawory (dwa wydechowe) i jedną świecę…

    Odpowiedz
  18. Witam
    Od początku sezonu jestem posiadaczem tego motocykla. To mój 1 motor i powiem tak. Nic lepszego nie znajdziecie za tą kase!!! Moj po modyfikacjach gażnika, filtr powietrza i przełożenia do tego wydechy Silver Tail K2 rok prod. 2010 sprowadzony z francji miał 4300 KM teraz ma juz koło 8000 ( od marca)
    Jakość wykonania oceniam na 5. Skrzynia 5 biegów ( była taka od 2007 lub 2008 roku ) Predkość stała przelotowa 115-120 km/h
    Nikt nie wierzy że to tylko 125 cm !!! polecam. Aha uzytkowników zapraszam na forum tam znajdziecie dużo info na temat tego motocykla.

    Odpowiedz
  19. Bruno_78 nie zapominaj o Daelim VL Dayster.
    Więc nie mów że nic lepszego nie znajdziemy,

    Odpowiedz
    • Daelim VL Dayster ma silnik jednocylindrowy. Aquila ma małą, ale jednak V-kę. Różnica bardzo istotna. Bruno_78 ma rację – w tej cenie nic lepszego nie znajdziesz.

      Odpowiedz
  20. Hyosung gv 125 aquila.
    Witam użytkowników, czy ma ktoś z Was instrukcje obsługi w pdf po polsku?

    Odpowiedz
  21. Witam Wszystkich .Przymierzam się do 125 GV Aguila proszę o info jak z częściami i ogólnie z serwisem do tego moto? bo widzę że opinie raczej pozytywne.Pozdrawiam

    Odpowiedz
  22. WITAM MAM PYTANIE. MAM 187CM WZROSTU I 95KG WAGI CZY AQUILA JEST DOŚĆ DUŻYM MOTOREM 125 NA DUŻĄ OSOBĘ? A PYTAM BO JESZCZE NIE MIAŁEM OKAZJI WIDZIEĆ AQUILI NA ŻYWO POZDRAWIAM

    Odpowiedz
  23. Rafi – GVką 125 jest ciut większa niż shadow 750. Moja GV 125 stoi w garażu właśnie obok VT i jest od niej bardziej masywna. Mam 181cm/84kg i nie wyglądam na nim jak na simsonie 🙂 Polecam z czystym sercem. Rocznik mojego to 2014.

    Odpowiedz
  24. Hyosung GV 125 to naprawdę fajny i całkiem spory motocykl, moi koledzy motocykliści byli przekonani że to 600-tka albo 750-tka..
    Świetnie się prowadzi i daję ogromną frajdę z jazdy. Wszystkim gorąco polecam, za tą cenę nie ma nic lepszego.
    5 lat gwarancji i przebieg od zera – bezcenne..

    Odpowiedz
  25. I jeszcze kwestia przebiegów w używanych motocyklach.. chyba nikt nie wierzy że 10 letni motocykl może mieć 6 czy 9 tyś km..
    kiedy widzę ogłoszenie na motocykl z 2000 roku w stanie idealnym z przebiegiem 7200 km to właśnie ze względu na przebieg przestaję się nim interesować.. na 1000 procent licznik cofnięty o jakieś 30 000 km..

    Odpowiedz
    • Motocykle rządzą się swoimi prawami. Ludzie motocykli nie muszą używać tylko do jazdy do pracy na co dzień. Wielu ma samochody i to jest ich podstawowy środek transportu, a motocykle traktuje okazjonalnie na przejażdżkę za miasto jak jest ładna pogoda.
      Są też samochody takie jak Ferrari, Lamborghini czy inne. Stoją przeważnie w garażach u kolekcjonerów i mają znikome przebiegi.
      Nawet na allegro można spotkać WSK, czy MZ-tki które mają po 20-30 lat i nigdy nie były używane, lub mają 2-3 tysiące przebiegu, bo stały przez lata w garażu czy jakiejś szopie.

      Odpowiedz
      • zgodzę się co do dużych motocykli, których spalanie nierzadko jest większe niż w aucie. 125tkę i niżej ze spalaniem na poziomie 2-2,5L kupuje się właśnie do trzepania kilometrów za pół darmo.

        Odpowiedz
  26. Witajcie. Jestem świeżo upieczony posiadaczem hyosung gv 125 aquila. Nowy ……cacko po prostu chce się patrzeć jeździ jak marzenie wygoda komfort. Estetyka wykonania chrom ummm. Do tego kupione mam sakwy i ubrany wygląda jak shadow. Cena oczywiście dużą lecz jak porównać nowość do używki tak jak koledzy piszą. Wiem ze pojezdze nim bezpiecznie i bezawaryjnie dopóki nie zdecyduje się na kat.A i przesiadek się na coś większego i mam nadzieje ze na ta sama markę . Polecam gorąco zakup jeśli chcesz rozpocząć przygodę z motocyklem…. ps. Moja ocena 5+

    Odpowiedz
  27. No to ruszamy. Ja w ubiegłym roku zrobiłem swoim Hyosungiem GV 125 jakieś 5 tyś km bez najmniejszych problemów i niespodzianek. Teraz tylko przegląd i w drogę… wszystkim gorąco polecam ten motocykl bo jest naprawdę wart uwagi.. pozdrawiam i do zobaczenia w trasie..

    Odpowiedz
  28. Jak to w końcu jest z tą wersją 15KM – idzie ją dostać gdzieś?

    Odpowiedz
    • Jeśli mówimy o nowym motocyklu to nie można. Zarówno rok modelowy 2015 i 2016 mają 13,5KM. Jest to spowodowane normą emisji spalin którą musieli osiągnąć. Jest na to prosta rada, wystarczy wybebeszyć tłumik żeby przywrócić mu 15KM. Jeśli tylko o to chodzi to nie masz się co martwić. Swoją drogą mam ten motocykl od paru tygodni i bardzo sobię chwalę.

      Odpowiedz
  29. Mam ten motocykl i spalanie na poziomie 3,2 nie istnieje – mój pali ponad 4 – srednio 4,5 l / 100 km.
    Fakt daje mu w rurę , ma te 15 koni to musi spalić swoje . Ale nie zamieniłbym sie na inną 125 – tak mi sie podoba.

    Odpowiedz
    • Żebyś nie wiem jak dawał w rurę, to nie powinien tyle palić silnik o poj. 125 cm. Pewnie masz źle wyregulowany, albo mieszanka jest za bogata. Jakaś przyczyna musi być.

      Odpowiedz
  30. A więc , motocykl niestety nie kosztuje już 12 tylko 13999. Dodatkowo stelaże 450 oparcie 700 (tańsze jest bez bagażnika kole 450 ) Gmole też koło 450 jak dobrze pamiętam. Jak ktoś ma ochotę obejrzeć filmik z jazdy zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=GaO2xVfaKhA. We 2 osoby daje rade 90 polecieć. Romet daje 5 lat gwarancji na wszystko więc pytajcie (u jednego dealera widziałem 5 lat na silnik reszta 2 lata). Pozdrawiam

    Odpowiedz
  31. dziś widziałem tego hyosunga na imprezie moto show gliwicach arena caerfur . piękna maszyna choć nie jestem fanem tego typu moto , to jak miałbym wybierać miedzy shadow a aquila to aquila wygrywa zwłaszcza jakościowo i cenowo. nówka 12tyś z 5-letnią gwarancją . to już naprawdę duże moto.

    Odpowiedz
  32. Zdjęcie profilowe Goro

    Aquila to mały motocykl, niski. Polecam gt.

    Odpowiedz
    • gt 125 , zwłaszcza w nowej budzie jest przepiękne . I jest to moim zdaniem najlepsza opcja w klasie jeśli chce się jeździć na motocyklu a nie na większym motorowerze. A jego silnik V2 z dobrym przelotem potrafi zabrzmieć przepięknie . Porównywalnie z SV 650 . I znacznie lepiej niż te wszystkie 1 cylindrowe osiołki 🙂

      Odpowiedz
  33. Witam wszystkich ! Zakupiłem ten motorek rocznik 2015 i przy wymianie oleju zaskoczyła mnie pewna sytuacja. Po wykręceniu korka spustowego oleju wypadła mi jakaś sprężynka i bolczyk . Nie wiem teraz jak mam włożyć te części, wjakiej kolejności. Czy ten bolczyk mam włożyć w sprężynkę ? czy może najpierw bolczyk a potem sprężynkę ? Proszę o pomoc i porady !

    Odpowiedz
    • Bo nie wykręciłeś korka spustu oleju, lecz co innego 🙂 To tzw. stabilizator biegu jałowego. Kolejność wkładania : na górze bolczyk zaokrągleniem do góry, potem sprężyna, od dołu śruba. Jak komuś ciężko wchodzi luz, trzeba delikatnie rozciągnąć tę spręzynkę, żeby był lepszy docisk. I najpierw spuścicć olej, ale tą wiekszą śrubą, tuż obok. 🙂

      Odpowiedz
  34. Ciekawe, że Hyosung nie zdecydował się na dostosowanie swoich 125-tek do normy Euro4. Właściwie wszystkie wyższe pojemności tego producenta posiadają wtrysk, a tutaj upierają się przy gaźniku. No to oddali pola swojemu konkurentowi Daelim, choć ten nie ma V-ki. Być może sprzedaż nie była na tyle duże do UE, żeby opłacało się modyfikować. W sumie szkoda, bo to GV czy GT 125 to udane modele.

    Odpowiedz
  35. Zdjęcie profilowe Telman

    mnie ciekawi jak będzie z częściami w przypadku kiedy Hyosung na dobre zniknie z oferty w Europie. Juz teraz do najtańszych nie należą

    Odpowiedz
    • Mnie ciekawi jak będzie z dostępnością części do aktualnie i wycofywanych powoli modeli ,,chińczyków,, .
      Langer w którymś poście pisze że magazyny są pełne części. A tu , na Forum, czasem czytam że brakuje niekiedy wydawałoby się dupereli typu lusterko , napinacz czy obudowa owiewki. Ale bez tej dupereli często gęsto nie pojedziesz. Kumpel ma Junaka 123 i w Łodzi gdy chce ,,od ręki ,, kupić eksploatacyjną część to sprzedawca w autoryzowanym punkcie sprzedaży kręci nosem że może się zobaczy. I okres oczekiwania to około 2-3 tygodni. Do starych japończyków natomiast multum części w warsztatach moto oraz na portalach aukcyjnych. I co najważniejsze te japończyki warsztaty chcą naprawiać. Chińczyka natomiast NIE.

      Odpowiedz
      • Dobre pytanie. Chodzi oczywiście o rynek części zamiennych . Bo o tuningu nawet nie chcę wspominać.
        W sprzedaży są nadal motocykle Japońskie które mają po 17 i więcej lat. I patrząc na zdjęcia i czasem na żywo , to niektóre modele wyglądają naprawdę świetnie. Oryginalny lakier , super chromy. A jak będą wyglądały dzisiejsze Chińskie motocykle za te 15 lat ? Czarno to widzę . Załóżmy że dzisiaj wypuszczą na rynek super wyglądającą 125. Cena oscyluje około 9000 tysiaków. Dany model kupi w Polsce liczmy 1000 osób. To mało , bardzo mało. A za 3 latka chińska fabryka stwierdzi że zawieszamy produkcję tego modelu , bo nie schodzi. Co będzie jeszcze jeździło , to pojeździ , ale będzie tego mało i z częściami krucho. Takie są niestety fakty. I co wtedy. Sprzedać będzie bardzo ciężko , bo potencjalny sprzedawca zanim kupi motocykl to poczyta o danym modelu i szybko się dowie jakie są problemy.

        Odpowiedz
      • Pan z serwisu Junaka nie widzi specjalnego interesu w sprzedaniu klientowi samej części, bo na tym zarobek słaby, jakby dostał zlecenie na wymianę, podejrzewam, że część się szybciej znajdzie. Warsztaty naprawiające motocykle japońskie i europejskie części biorą od dostawców typu Larsson, czy hurtowni typu Wilmat (zresztą Wilmat ma części do chińczyków)

        Odpowiedz
      • Zdjęcie profilowe Langer-Tychy

        Gimli – kumpel sam sobie winien. Gdyby u mnie zamawiał części, miałby ,,od ręki” lub w max. kilka dni. Czasami trochę dłużej, ale tylko wtedy, gdy ściągam nieosiągalne w kraju części z Niemiec, Francji czy Holandii.
        Chyba już w kilku wypowiedziach wspominałem, że mam części do Junaków, Bartonów, Rometów i Zippów (oraz wszelkich innych jednośladów, w tym tych dużo droższych), że są dostępne, że wysyłam, parę razy pytałem też, co trzeba, co wysłać itd. Podobnie informowałem, że sprzedaję motocykle, takie jakimi są potencjalni nabywcy zainteresowani. Podawałem namiary. I co? Żadnej reakcji na tym portalu (no nie tak do końca, Dawid złożył u mnie zamówienie), tylko narzekania, że nie ma części, że nie można przymierzyć się do motocykla itd. Ale od lat codziennie wielu szczęśliwych klientów otrzymuje ode mnie oczekiwany towar.
        A frustraci niech dalej psioczą.

        Odpowiedz
        • Langer: złej baletnicy…, więc się nie dziw.
          ASO zarabia na serwisie, więc doradców szkoli się tak, aby sprzedali usługę, a klienta zniechęcili do grzebania. Ale klienci tego nie rozumieją i zamiast odpalić neta i poszukać bezpośrednio dostawcy części, to wylewają pomyje na forach.

          Odpowiedz
    • części do Hyosunga masz w katalogu Larsson-a, a Larsson raczej nie zniknie szybko z rynku

      Odpowiedz
  36. mi ktos porownanie z rebelka?obecnie smigam rebelka i w dwie osoby jest za mala i slaba.Dojezdzamy z zona do pracy 22km w jedna strone i szukam wiekszej 125-tki a mysle ze agilla byla by lepszym rozwiazaniem od rebelki tylko boje sie jak z czesciami bedzie.pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 10 cm roznicy w dlugosci i 4 konie lub 2.5 na korzysc hyosunga. Jeszcze dluzsza jest shadowka. Z czesciami jak będzie to tego nie wie nikt bo hyosung narazie wycofał się z rynku europejskiego.

      Odpowiedz
    • Zależy jakie części? Eksploatacyjne nie powinno być problemu z klockami, filtrami, żarówkami, olejami, itp. Resztę podejrzewam, że przez sklepy typu Larsson, Intermotors, czy różne internetowe da się ściągnąć. A pod względem serwisowym Hyosung nie ma otoczki chińskiego, więc serwisy od japończyków powinny się podjąć napraw.

      Odpowiedz
  37. koledzy jak z moca ?czy z plecaczkiem osiagne przynajmniej 100,bo rebelka ledwo 80 w dwoje.Te prawie 4 konie w przypadku 125-tki powinny robic roznice,mimo ze hyosung ciezszy jest o 20kg

    Odpowiedz
    • Ja ważę ok 90 moj plecaczek 56 i to 100 osiągamy więcej to raczej meczarnia dla tego motocykla

      Odpowiedz
  38. jakie marki azjatyckie są naprawdę godne polecenia? chodzi mi o choppery. Tata chce kupic choppera i musi to być nówka. Co polecacie? Budżet bez znaczenia

    Odpowiedz
    • Ja sie rozgladalem za junakiem m11 oraz m16 a kupilem hyosunga gv 125. M11 nie byla nigdzie dostepna a m16 za slaby silnik . padlo na gv 125. Niech sie spieszy bo ostatni rocznik to 2016. Poki co z norma euro 4 cisza wiec zostana używki.

      Odpowiedz
  39. Wszystko fajnie, wygląda nieźle ale jest jak na 125 po prostu za ciężki. Powinien ważyć max 120 kg, a tak słabe przyspieszenie i hamowanie.

    Odpowiedz
  40. bende sie przymiezal do shadowa ,varadero i hyosunga zobacze czy uda sie cos kupic w dobrym stanie

    Odpowiedz
  41. Witam Panie i Panów
    Piszę tu by zasięgnąć pewnej rady. Od niedawna posiadam hondę rebel 125. Ostatnio jednak zastanawiam się nad shadow lub hyusong aqilla 125. Potrzebuję waszej rady co lepiej kupić. Chodzi o moc, prędkość, niezawodność, części, estetykę. Każda pomoc i rada będzie cenna. Z góry dziękuję.:)

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>