Honda SH125i

Dodaj do porównania
Honda SH125i

W kraju który oszalał na punkcie skuterów – we Włoszech – utrzymuje się, że to najlepiej sprzedający się model skutera. Ciekawe, bo Włochy to przecież kraj który jest producentem takich motocykli jak Aprilia, Vespa, czy Piaggio. To może być prawdą, bowiem ten skuterek świetnie wygląda a do tego posiada duży zapas mocy, który bez problemu ujarzmimy, dzięki znakomitym hamulcom. To jeden z najoszczędniejszych modeli w swojej klasie. Spalanie zaczyna się od 2L/100km. Na oszczędności pracuje także system który automatycznie wyłącza silnik gdy stoisz w korku. Mimo iż silnik posiada tylko 9 koni to pojedziesz tym skuterkiem z prędkością 100km/h. To bardzo dobry wynik! Na te osiągi pracuje 4-suwowy silnik, chłodzony cieczą, z jednym wałkiem rozrządu zasilany elektronicznym wtryskiem paliwa.

Film

R E K L A M A

Linki

Strona producenta – dane techniczne

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
Nowy 13 900
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
6.4
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
8.7
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
134
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.048
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
2.5
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
100
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
95
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
790
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
740
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

4 komentarze

  1. Kupiłem nówkę Sh 125 i z 2011 roku. Super sprzęt, klasyczny duży skuter, niezawodność japońska, ale produkowany w Atesso Italia. Spalanie 2,5 l/100 km. Usterek do tej pory nie zauważyłem.

    Odpowiedz
  2. Junak 701- moc 9,5 KM, duże 16″ koła . Cena interesująca bo 6400zł. Jak bym trawił skutery , to wtedy propozycja do rozważenia.

    Odpowiedz
  3. Przestrzegam przed tym skuterem. Mój model 2014r sh125i. Przy 13.000 km padła prowadnica łańcuszka rozrządu, totalnie powykrzywiana. Całe szczęście że nie wciągnęło ją w rozrząd bo byłoby po silniku. Silnik nie żyłowany ani nie katowany. Albo zły montaż albo wada fabryczna.

    Odpowiedz
  4. Zdjęcie profilowe Langer-Tychy

    Honda SH 125 (Onda es-asz, jak ją nazywał Didier) odwiedziła wiosną-latem 2014 roku wiele krajów Europy. Didier zawitał tym skuterem również do mnie, będąc ciut dalej niż w połowie swojej trasy (29 lipca 2014). Kilka miesięcy w drodze, zero problemów ze sprzętem, spalanie śladowe. Okazuje się, że nawet do dalekich wypraw skuter o pojemności pół szklanki też się nadaje, a koszty generowane przez pojazd są wręcz symboliczne. Kto ciekaw, może prześledzić tę wyprawę na dystansie 15.857 km , czas eskapady to kwiecień- wrzesień 2014 roku:
    https://www.facebook.com/toureuropedidier/about/?ref=page_internal

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>