Gilera Runner FX 125

Dodaj do porównania
Gilera Runner FX 125

Gilera Runner FX to takie połączenie skutera z ze sportową RS125. Chociaż to ani nie jest w pełni skuter, ani ścigacz, to ma w sobie coś interesującego. To jest dobry egzemplarz dla młodych, rządnych mocy maniaków, którym nie potrzebna jest płaska podłoga do wożenia zakupów. W tym modelu mamy bowiem mocny 2-suwowy, chłodzony cieczą, 14 konny silnik. Przy wadze trochę ponad 110kg, mamy prawdziwą szlifierkę, która wytnie chyba wszystkie możliwe chińczyki, a także wiele markowych motocykli. Bez problemu można postawić go na tylnym kole. To taki wilk w owczej skórze. O sportowych aspiracjach świadczy także tarczowy hamulec w tylnym kole. Gdyby nie potężne spalanie w granicy 8L/100km, ten skuterek, lub motocykl, jak zwał tak zwał, świetnie nadawał by się na dojazdy do pracy czy do szkoły i to nawet poza sezonem. Ma bowiem kawałek przedniej szyby, która chroni przed wiatrem, ale co najciekawsze, to ma też ogrzewanie dla kolan – nawiew. Poza tym użytkownicy narzekają na drogie części, szczególnie te do tuningu. Jest to model który wychodził także z silnikiem 180cmm. Zatem po zajechaniu silnika, użytkownicy oszukują przepisy i kupują twiększy. Poza tym motorek jest wygodny, zwinny i względnie niezawodny. Ten model nie jest zbyt popularny w Polsce. Niewiele egzemplarzy można znaleźć na rynku wtórnym.

Film

R E K L A M A

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
3000 - 6000
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
10.3
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
115
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.09
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
8
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
2 suwowy (2T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
120
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Tym się nie jeździ spokojnie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
815
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
720
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
13
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
13

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>