Benelli BN 125

Dodaj do porównania
Benelli BN 125

Szczerze? To nie mogę się dostatecznie napatrzyć na linię modelową Benelli na rok 2018. Zakup tej włoskiej marki wraz z centrum rozwojowym w Pesaro to była całkiem udana inwestycja dla QianJiang. Najpierw nauczyli się europejskiej jakości i obok produkowania starych modeli Benelli wypuścili motocykle Keeway. Które tak odstawały jakością od tego co Chińskie że uchodziły za koreańskie. W międzyczasie Włoscy Inżynierowie i Designerzy opracowywali po cichu nową linię modelową i jak już zaskoczyli wszystkich pokazując Leoncino 502, TRK 502, BN 251 i BN302 to dorzucili do pieca w 2017 roku w Mediolanie, pokazując linię modelową na 2018 rok, obok fantastycznej oferty dla posiadaczy prawa jazdy A2, i A, zaproponowali 125-tkę z optycznym efektem WOW.

Motocykl napędzany jest, chłodzonym olejem, 4 zaworowym silnikiem generującym 11,1 KM oraz oddającym 10 Nm momentu obrotowego przy 7 tyś.obrotów na minutę. Za dostarczenie paliwa do cylindra odpowiada układ wtryskowy Delphi-MT05. Na pierwszy montaż idzie też dwuelektrodowa świeca Boscha oraz najprawdopodobniej klocki EBC. Stabilność całości dopina wyeksponowana rama kratownicowa. Postawiono na jakość od samego początku, myślę, że to wyróżnia tę markę od innych niskobudżetowych gdzie montuje się świece marki świeca (czyli Torch). Warto też dodać że producent chwali się spalaniem 1.7 litra benzyny na każde przejechane 100 km.

Oczywiście zaraz ktoś powie, że przecież ten motocykl dużo waży jak na tę klasę, bo 142 kg w stanie gotowym do jazdy to nie rekord lekkości. Trochę racja, ale kilka lat intensywnego kontaktu z użytkownikami 125-tek nauczyło mnie, że liczy się również styl motocykla, a ten jest w pełni sportowy. Nie mamy tutaj „rowerowych” oponek jakie oferuje nam Yamaha YBR czy Honda CB125F w swoich budżetowych modelach, tylko szerokie szosowe opony, gwarantujące obok prezencji dobrą przyczepność i które w połączeniu z układem CBS na dwóch tarczach hamulcowych oraz trzytłoczkowymi zaciskami zapewnią bardzo dobrą skuteczność hamowania.

Za komfort podróżowania zadbają przednie amortyzatory up-side down.  Tylny regulowany amortyzator centralny obok komfortu zapewni stabilność w zakrętach. O oświetleniu LED chyba nie trzeba wspominać. Jedyne co może się nie podobać to dosyć długi tylni wspornik na oświetlenie i tablicę rejestracyjną.

No dobra, rozmarzyłem się, bo pisząc tą opinię, słucham Włoskiej muzyki i wyobrażam sobie jak śmigam po Włoskich górach, a chwilę później jadę nadmorskim bulwarem nad Adriatykiem. Wiecie jaki oni mają luksus mogąc praktycznie cały rok jeździć na motocyklach? I oczywiście od lat mogą jeździć 125-tkami na prawie jazdy kat.B.  A żeby znad morza wyskoczyć na górskie winkle muszą pokonać góra 100 km. Można tylko zazdrościć, ale kto w takim razie lepiej odda duszę motocyklisty w motocyklu jak nie mieszkańcy Italii? Dosiadając takiego motocykla można właśnie się rozmarzyć, stąd zapewne Włoskie motocykle są tak cenione za piękno i styl, a na inżynierach z Benelli ciąży dodatkowa presja związana z ponad stuletnią historią marki. Marka Benelli, mimo że w Polsce prawie nie znana, była w Europie zawsze wysoko ceniona, miała i ma swoich miłośników, a to że właścicielem obecnie jest Chiński gigant motoryzacyjny, będący również właścicielem Volvo nie powinno nas Polaków zniechęcać do zainteresowania się tym motocyklem. Kupując Benelli na pewno wzbudzicie zainteresowanie przechodniów, a i stary motocyklista nie przejdzie obojętnie.

Motocykl jest w sprzedaży w Polsce od Lipca 2018.

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8.2
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
11.15
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
142
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.058
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
1,7
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Wtrysk
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
4 (SOHC)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
780
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
810
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
2050
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
100/80 R17
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
130/70 R17

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Na co dzień pracuje jako koordynator d.s. produkcji i sprzedaży. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

62 komentarze

  1. Genialna maszyna, na którą już od patrzenia robi się ciepło 🙂 Świetnie wygląda, silnik też całkiem przyjemny więc powinien równie dobrze jeździć… Ciekawe kiedy się pojawi w sprzedaż

    Odpowiedz
  2. To ja dla odmiany pogrymaszę. Jest 4 zawory, jest atrapa chłodnicy, ale silnik chłodzony powietrzem. Z detali nie podoba mi się tłumik oraz te przyspawane, jakby od niechcenia, wsporniki na podnóżki pasażera. Do tego bezsensowny, ażurowy niby-błotnik. Na żadnym zdjęciu nie widać konsoli – czyżby też nie było się czym chwalić?
    Z racji na powiązania obu marek – narzuca się porównanie z Keeway RKF – i w tej konfrontacji ten drugi – moim zdaniem – prezentuje się znacznie lepiej.

    Odpowiedz
    • Jest chłodnica oleju przecież.

      Odpowiedz
      • Faktycznie nie dopatrzyłem się. W naszym klimacie chłodnica oleju to trochę zbędny bajer. Z chłodzenia cieczą cylindra większy byłby pożytek.
        BTW:
        W Keewayu RKF silnik jest rzekomo Benelli ale w tym Benelli jednostka napędowa jak żywo przypomina mi keewayowską wariację n.t. Suzuki GN…

        Odpowiedz
    • porównaj z moim Z-one R wg mnie mój ładniejszy a jakościowo też nie narzekam

      Odpowiedz
  3. Przeciez to jest to samo co Romet z’one R. Pewnie wszystko z tej samej fabryki pingpongow.

    Odpowiedz
    • Z-One R to Zongshen, też chińska fabryka premium, współpracująca z Piaggio i Nortonem. Benelli zaś należy do Grupy QjianJiang, a ta należy do koncernu Geely. Nie wiem jak ten BN 125, ale BN251 i TNT 125 mają VIN produkcyjny z fabryki we Włoszech czyli ZBN.
      Nie słyszałem żeby firmy Zongshen i QJ współpracowały ze sobą, albo dzieliły linie produkcyjnych. Ponadto mają też inne silniki, całkiem możliwe że silnik Benelli BN125 to ewolucja silnika Suzuki GN, silnik Zongshena to całkiem inna konstrukcja, zdaje się ewolucja jakiejś hondy. To już nie te czasy gdzie Chińczycy kopiowali jeden do jeden, teraz opracowują własne konstrukcje, coraz mocniej oddalając się od pierwszych klonów, podobnie jak to robili Japończycy w latach 60-tych..

      Odpowiedz
      • Trochę to pogmatwane , bo ja uważam markę Benelli za Włoską ( nawet teraz )
        Mają centro Stile itd ale na silnikach mają naklejkę ” made in china” ( widziałęm na filmach z EICMA ) więc powinni się w końcu zdecydować …. a to że mają udziałowców z chin to szczegół. Zarząd może być międzynarodowy.

        Odpowiedz
        • mam wspomnianego z-one r i jest to tzw kopia CB125 na własnej ramie, części zamienne z hondy

          Odpowiedz
  4. Chętnie zobaczyłbym Benelli jakiś skuter 125cc lub 300cc . Kiedyś mieli skutery też …

    Odpowiedz
  5. Mam mieszane uczucia. Niby fajny, ale to kolejny naked niczym szczególnym nie wyróżniający się spośród wielu na rynku. Jeden koncern będzie sprzedawać RKF i BN? Ciekawe, który będzie tańszy. Dziwne jest też to, że BN ma teoretycznie słabszy silnik od RKF, ale jeśli spalanie jest takie jak podają to wynik jest imponujący. Jest jeszcze RKV i RKS… Trochę tego za dużo jak na dość mocno nasycony już rynek 125-tek.

    Odpowiedz
    • Bo tu jest trochę zabieg marketingowy, podobnie do np. Chrysler 300C i Lancia Thema, dwie marki jeden koncern, ale za to różny klient docelowy zależnie od rynku. O ile w Polsce podejście do rodzimej produkcji jest … (jak to nazwać żeby nie obrazić?), o tyle za granicą często to co swoje ma wyższą wartość. Dlatego BN nawet w słabszej specyfikacji może się sprzedawać lepiej z uwagi na włoskie pochodzenie, niż chińsko-węgierski RKF.

      Odpowiedz
      • 300C i Thema to identyczny samochód, a tutaj mamy dwie różne konstrukcje. Masz jednak rację, bo to tak działa. Dobrym przykładem jest Yamaha YS/YBR, która ma tylko japońską cenę.

        Odpowiedz
  6. Dziś czytałem artykuł w gazecie z porównaniem Benelli BN302 i napisane było że pochodzi z fabryki w Chinach, a Beniamin mówi że Vin jest „włoski” To jak to w końcu jest ???
    Na silnikach są naklejki Made in China , mi to nie przeszkadza tylko niech się w końcu redaktorzy zdecydują … Czy Benelli jest Chińskie czy Włoskie , bo na miejscu Benelli wytaczałbym procesy sądowe za pisanie bzdur.

    Odpowiedz
  7. Beniamin pisał, że BN251 i TNT 125 mają VIN produkcyjny z fabryki we Włoszech czyli ZBN.
    O BN302 chyba nie wspominał…

    Odpowiedz
  8. Benelli to 100% china, a vin teraz o niczym nie świadczy. Gdzieś znalazłem w internetach art. o tym. Co nie zmienia faktu, że „wielcy” też przenoszą produkcję do Chin, więc to wszystko się wyrównuje do poziomu średnio-gównianego, zależnie od kontroli jakości. Myślę, że obecnej produkcji markowym japończykiem już się nie będzie trzaskać takich przebiegów, jak japonią z dawnych lat.

    Odpowiedz
    • „Japonią z dawnych lat” ?
      To znaczy z których – 50-tych czy 60-tych?
      Wtedy produkty japońskie były synonimem podróbki i tandety.

      W latach 80-tych i 90-tych pałeczkę przejęli Koreańczycy, później Chińczycy.
      Ale czy dzierżą ją nadal ?

      Odpowiedz
  9. Czy ten model będzie u nas w sprzedaży ? Jeśli tak to już składam kasę 🙂

    Odpowiedz
    • Benelli szykuje jeszcze dwa modele TRK 125 i Leoncino 125. Też bardzo fajne motocykle. Na targach przedstawiciel coś chlapnął, że Benelli się pojawi u nas, ale co kiedy i jak to nie wiadomo. Zapytam 🙂

      Odpowiedz
    • Składaj, bo za 2 tygodnie będzie dostępny w fajnej cenie 8,6 tysiąca. Info od Benelli Poland.

      Odpowiedz
  10. Ciekawe, czy wejdzie do sprzedaży TRK 251 http://www.motosikletsitesi.com/eicma-2017-benelli-trk-251-2018.html Taki średniak w stylu ADV by mi styknął. Tylko jeszcze powinni dodać płytę pod silnikiem.

    Odpowiedz
    • 125-tki Benelli raczej nie wejdą do oferty w Polsce. Benelli nastawione jest na większe pojemności. Mniejsze opanowuje jednak Keeway.

      Odpowiedz
      • Przecież TNT125 jest w ofercie i na jesienie nawet stał u importera.

        Odpowiedz
  11. Bn 125 ma wałek wyrównoważający ? I powiedzcie czy to chłodzenie oleju to coś daje? Potrzebne to jest?

    Odpowiedz
    • Wałka nie ma.
      Chłodnica oleju coś tam daje, ale to nie to samo, co chłodzenie wodą, zwłaszcza przy jej rozmiarze. Zawsze to lepiej niż chłodzenie samym powietrzem. Mniejsza szansa na zagotowanie maszyny w korku.

      Odpowiedz
  12. Cześć,
    mając 194cm wzrostu zmieszczę się jakoś na tym motocyklu?

    Odpowiedz
    • Dzisiaj byłem go obejrzeć. Mam 190 i wszedłem bez problemu 🙂

      Odpowiedz
      • Xavi, dzięki za info.
        jak wrażenia?

        Odpowiedz
        • Nie mialem jeszcze okazji sie przejechac. Pozycja troche polamana ale wygodna. Domyslnie jechalem zobaczyc k-light 125 – niestety nie bylo mi na nim zbyt wygodnie. Na dniach kupuje bn125 i wtedy zdam relacje 🙂

          Odpowiedz
          • Koniecznie. Wacham się pomiędz BN125 a Keeway TX

  13. Witam,
    powyżej była dyskusja na temat numeru VIN w BN 125 i nie widzę żeby ktoś go podał więc VIN zaczyna się na ZBNU a silnik to BJ154FMI,
    Pozdrawiam 🙂

    Odpowiedz
  14. Diabeł tkwi w szczegółach. Nareszcie normalny napinacz łańcucha w wahaczu.

    Odpowiedz
  15. Hey,
    Jestem szczesliwym posiadaczem od poniedzialku. Puki co wszystko git! Ale wiadomo ze to dopiero poczatek wiec jeszcze nie czas na wydawanie osadow. Jesli macie pytania – zadawajcie w odpowiedzi do tego komentarza. W przyszlym tygodniu (max za 2) nagram filmik z odpowiedziami i wrzuce na YT.

    pzdr,
    X.

    Odpowiedz
    • Gratki i dobrej zabawy na moto życzę.

      Odpowiedz
    • Xavi, jak ergonomia i wrażenie po dłuższej jeździe, nie schodzisz „połamany”? Prędkości przelotowej pewnie jeszcze nie sprawdzałaś?

      Odpowiedz
      • Prędkość przelotowa na dotarciu, good joke.

        Odpowiedz
    • Jakie jest rzeczywiste spalanie?
      Jak sie odpycha spod świateł? Odchodzi puszkom, czy nie ma szans?
      Podaj link do kanału, to sobie subnę.

      Odpowiedz
  16. Hej, może ja sie dopisze, nabyłem taki motocykl niedawno, bardzo mi się podoba 🙂 , wszystko wygląda na dobrze skręcone, nic nie skrzypi i nie stuka, nawinąłem nim narazie 150 km, skrzynie ma zestopniowaną typowo do miasta, na 5000 obrotów na 5 biegu prędkość 60 km/h , póki co nie przekraczam obrotów bo wiadomo trzeba dotrzeć, moto nawet wygodne do dłuższej jazdy, ja robię około 2 godzinne przejażdżki i nic mnie bardzo nie boli jak schodzę z moto na odpoczynek, po 1000 km pierwszy przęgląd, opony nawet trzymają w deszczu i na suchym też, chociaż to Pirelli nie jest, i chyba tyle narazie o moto

    Odpowiedz
  17. Miałem okazję przymierzyć się do Bena w salonie – wygląda na maleństwo, ale przy 194cm jest OK. Chyba zamówię.

    Odpowiedz
  18. pytanie do posiadaczy. niedawko kupilem i pod silnikiem wisi gumowy przewod. mechanik mowi ze to odpowietrzenie zbiornika paliwa, ale wyglada to slabo. tez tak macie?

    Odpowiedz
    • Cześć,
      mam tak samo ;>, zastanawiam się czy go trochę nie przyciąć

      Odpowiedz
    • kurde to jest tam takie coś? wogóle nie zwróciłem na to uwagi! mi tam nie przeszkadza

      Odpowiedz
  19. Hej, wypowiem się z dalszej eksploatacji benelli, motocykl już przejechał 1200 km, jest po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym,
    nic się nie psuje, nic nie skrzypi, nic się nie odkręca, żadne śrubki i inne elementy, spalanie bardzo niskie, jazda prawie za darmo :), po 1000 km mogę już trochę manetkę odkręcić, sprzęt po dotarciu zaczął sie dobrze zbierać, 80 km/h osiągnąłem przy 6,2 tys.obr/min, moim zdaniem to dobry wynik, dla mnie wystarczająca prędkość, poza tym już słychać pęd powietrza co dla mnie jest denerwujące i zamierzam sobie kupić szybkę, co by jakoś to wytrzymać i chyba tyle, bo nie wiem co więcej dodać, sprzęt przeze mnie używany na trasy 100 – 200 km, jak dla mnie jest super, raczej prędko mi się nie znudzi

    Odpowiedz
    • A jaki masz kask, bo gwizd powietrza może być na elementach kasku, a nie efektem samej prędkości

      Odpowiedz
      • jakiś firmy yohe, niezbyt dobrej jakości, ale i tak miałem w planach wymianę ale najpierw kupuje kurtkę motocyklową, kask musi poczekać do września
        nie przyszło mi do głowy że ten świst może powodować kask :O

        Odpowiedz
        • poza lepszym kaskiem rozwiązaniem będą stopery do uszu, najbardziej komfortowe, ale drogie są te z otwartym kanałem jak Alpiny

          Odpowiedz
  20. Ja też mam ten motorek, co prawda od kilku dni i przejechałem zaledwie 400km. Przy stanie licznika 300 km miałem w baku nieco powyżej połowy paliwa, więc spalanie jest naprawdę niskie. Da się nim wyprzedzać samochody (niektóre) kręcąc do 7000 obrotów na poszczególnych biegach. Na razie nie chcę kręcić wyżej, choć czytałem, że prawidłowe docieranie polega również na chwilowym wkręcaniu na wyższe obroty. Pozycja, jak dla mnie wygodna przy wzroście 185 cm. Kolana mieszczą się prawidłowo pod bakiem. Moto jest naprawdę dobrze wykonane, widać to w szczegółach, jak poprowadzenie kabelków, czy zabezpieczenia niektórych nakrętek. Pali na dotyk. Przy takich temperaturach powietrza, jak obecnie, po odpaleniu podwyższone obroty utrzymują się zaledwie kilka sekund. Biegi chodzą gładko i nawet ja, bez większego doświadczenia mogę je naprawdę szybko zmieniać. Poprzednio jeździłem skuterkiem i porównując mogę powiedzieć, że to jest bajka. Jadąc 80km/h czuję się na nim bardzo pewnie, opony faktycznie trzymają się drogi również na mokrym i na zakrętach nie trzeba zmagać się z oporną materią, a system CBS, to jak dla mnie świetna sprawa w miejskim motorku. Przy okazji, kolega, który śmiga na poważnych maszynach i nie interesuje się 125 nie chciał wierzyć, że to kosztuje 8,6k. 🙂

    Odpowiedz
    • No to prawda z tą przyczepnością, ja też pewnie się na nim czuje, te opony mnie zaskoczyły, ale guma przy dotknięciu jest dośc miekka to nic dziwnego że będzie przyczepna, ale na przyszłość pasowałoby tam założyć coś lepszego np. Pirelli albo Micheliny. O i można dodać że przedni hamulec szybko wyhamowuje ten motorek, jak za tę cenę to też jestem bardzo zadowolony, dobrze wydane pieniądze

      Odpowiedz
  21. Po obejrzeniu i przymierzeniu się (mam 194 cm wzrostu) do większości modeli w cenie do 12 000zł dostępnych na naszym rynku wybrałem BN 125. W tej chwili mam na liczniku 490km.

    Do tej pory jedyny minus to dźwięk silnika / wydechu w czasie jazdy- psuje świetne wizualne wrażenie. Reszta zdecydowanie na plus – od projektu po materiały i wykonanie. Pozycja wygodna, prowadzenie i działanie wszystkich mechanizmów pewne. Motocykl nie wygląda biednie i daje przyjemność z jazdy. Polecam.

    Odpowiedz
  22. Cześć,
    mam pytania do posiadaczy tego motocykla, a mianowicie:
    1. jaki macie podany luz łańcucha na naklejce naklejonej na wahaczu, ja mam 10-25 mm natomiast w instrukcji obsługi jest napisane 10-15 mm i teraz, który jest prawidłowy?
    2. czy zestaw narzędzi, który dostaliście z motocyklem składa się z takich samych narzędzi jak podane w instrukcji obsługi?
    3. czy wasze egzemplarze, po dajmy na to staniu przez kilka dni bez uruchamiania, odpalają na strzał przy użyciu samego startera czy może musicie mu pomóc dodając lekko gazu?
    z góry dzięki za odpowiedź.

    Odpowiedz
    • Cześć Michał
      1. z luzem łancucha tak samo jak u ciebie
      2.nie mam pojęcia, wogóle tam nie zaglądałem
      3. mój pali od razu nawet po tygodniu stania

      Odpowiedz
  23. Cześć Michał,
    1.luz łańcucha tak jak u Ciebie: 10-15 instrukcja i 10-25 naklejka.
    2. muszę sprawdzić
    3. odpala od razu

    Mnie zastanawia przy jakich obrotach silnik osiąga maksymalny moment i moc – inne wartości są na stronie i w katalogu.

    Odpowiedz
    • z tymi obrotami też mnie to zastanawia, trzeba może napisać do producenta może on to wyjaśni

      Odpowiedz
    • Cześć
      Przejrzyjcie tę stronę
      https://poland.benelli.com/product/bn125
      Tu są podane informacje o mocy, momencie i obrotach.
      Trzeba tylko trochę przewinąć do specyfikacji

      Odpowiedz
      • Chodzi o to, że dane ze strony benelli.com trochę się różnią od danych z drukowanego katalogu. W sumie nie jest to bardzo istotne, ale… .

        Co do narzędzi – ja mam dwa płaskie, dwa imbusy, dwustronny śrubokręt + uchwyt, „tulejkę”.

        Na pocieszenie – na10 litrach zrobiłem trochę ponad 500km w ruchu miejsko-podmiejskim, mój rower pali więcej 😉

        Odpowiedz
    • Co do naciągu łańcucha to z doświadczenia wiem że lepiej 10-25, lepiej za luźny niż za bardzo napięty.

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>