Motovlog

Kymco Pulsar S 125 na Tytanicu

Kymco Pulsar S 125 na Tytanicu

Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.

REKLAMA

Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.

Link do pełnego opisu i danych technicznych

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

Jeden komentarz

  1. W mechanicznym bębnie wiele się nie wyciąga, w autach mechaniczny bębnowy pozostał tylko w układzie ręcznego, ale powodem nie jest wyciąganie cięgieł, tylko zbyt mała siła rozpierania szczęk. Hydrauliczne lub pneumatyczne bębnowe są nadal stosowane, a swego czasu bębnowe duplex dawały w kość tarczowym. Tarczowe z napędem mechanicznym to był dopiero dramat, dlatego przyjęły się tylko hydrauliczne. Hamulce tarczowe są łatwiejsze w serwisie i łatwiej jest zwiększać powierzchnię trącą bez ruszania średnicy koła, i łatwiej uzyskać większą siłę docisku okładzin oraz łatwiej odprowadzić ciepło.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>