Motovlog

Kymco Pulsar S 125 na Tytanicu

Kymco Pulsar S 125 na Tytanicu

Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.

Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.

Link do pełnego opisu i danych technicznych

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

Jeden komentarz

  1. W mechanicznym bębnie wiele się nie wyciąga, w autach mechaniczny bębnowy pozostał tylko w układzie ręcznego, ale powodem nie jest wyciąganie cięgieł, tylko zbyt mała siła rozpierania szczęk. Hydrauliczne lub pneumatyczne bębnowe są nadal stosowane, a swego czasu bębnowe duplex dawały w kość tarczowym. Tarczowe z napędem mechanicznym to był dopiero dramat, dlatego przyjęły się tylko hydrauliczne. Hamulce tarczowe są łatwiejsze w serwisie i łatwiej jest zwiększać powierzchnię trącą bez ruszania średnicy koła, i łatwiej uzyskać większą siłę docisku okładzin oraz łatwiej odprowadzić ciepło.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>