Motovlog / Uncategorized

Keeway Superlight 125

Keeway Superlight 125

Dziś w moich rękach, prawdziwy mały Harley wśród sto dwudziestek piątek !!

Ciężki, trochę toporny, ale dzięki temu sprawia wrażenie solidnego, i faktycznie, jest naprawdę nieźle wykonany. Do tego stylistyka… wiem to kwestia subiektywnej oceny, ale przyznajcie, ma coś w sobie, coś z takiego małego Harleya 🙂 Czy jest wart uwagi ?? Oceńcie sami 🙂

 

Udostępnij ten post

Czynny motocyklista realizujący swoją pasję w pracy zawodowej.


REKLAMA

11 komentarzy

  1. H-D Fat Bob od Keeway-a 😉
    Na rynkach Ameryki Południowej i Azji jest z silnikami 150cc i 200cc.
    Wygląd odlot, a toczy się jak pierwowzór. Manetki też jak pierwowzór, poza silnikiem jest to małe H-D. Niestety ponieważ nazywa się Keeway, to dostanie mniej pochlebnych ocen niż duży oryginał.

    Odpowiedz
    • Dokładnie. Taki 150cc bylby idealny do tego pojazdu że o 200 nie wspomnę. Z tego co wiem to i tak jest już odświeżona wersja z mocniejszym piecem, pytanie tylko czy na 2018 czy później wejdzie

      Odpowiedz
  2. Co to za pomarańczowy motocykl obok SL w teście? Też wygląda ciekawie

    Odpowiedz
    • Chyba RKV

      Mój komentarz z YT skopiowany, może się komuś przyda 🙂
      Mam ten motocykl od 2016 r., oczywiście jeszcze na gaźniku. Sam mam 2m wzrostu i również jeździ mi się na nim wygodnie. Co do lusterek, to prawda. Patent mój to doklejenie samochodowego lusterka tzw. martwego punktu i postawienia luster trochę na sztorc. Kontrolki luzu i kierunków to też prawda. Nie widać ich w słonecznym świetle. Są na to dwa rozwiązania – pamięć mięśniowa (zawodna) lub dorobienie i podpięcie dodatkowej lampki na kierownicę lub brzęczyka. Reszta się zgadza. To jest bardzo wdzięczna maszyna. Lubimy się wzajemnie. Prędkość maksymalna to jakieś 105 km/h (z górki, przy wietrze w plecy), podróżna 80-85 km/h i tu już się kończą możliwości tego moto. Ale to są osiągi dla 200 cm wzrostu i ok. 120 kg wagi, więc „normalna” osoba będzie miała oczywiście lepsze 🙂 Maszyna godna polecenia, bezusterkowa i z wyglądem bez wstydu na ulicy… I na zlocie też. Dla riderów z kat. B z marzeniami z dzieciństwa jest fantastycznym rozwiązaniem. Pozdrawiam!

      Odpowiedz
      • super, dzięki za obszerny komentarz. Fajnie że ktoś moich rozmiarów jeździ na superlighcie 😀 Ciekawy byłem też awaryjności, bo jak mówiłem w filmie sporadyczne usterki, ale naprawdę bardzo dobrze na tle innych maszyn, dobrze więc wiedzieć że nie jest to wyjątkiem 🙂 Pozdrawiam również

        Odpowiedz
        • Jeżdżę i mam się dobrze 🙂 Zdania są oczywiście podzielone, są osoby, które twierdzą, że dla mnie za mały i wyglądam jak na psie… Ale i są osoby, które twierdzą, że jest ok. Co do awaryjności, to nie miałem żadnej, normalna obsługa i jeździ. Oby jak najdłużej. Szczere słowo dla szukających: jeśli chcesz się powoli bujać na jednośladzie, który swoim wyglądem nie przywołuje na myśl roweru, a nie zależy ci na osiągach, to śmiało bierz po KSL. Wygląd – więcej niż ok, osiągi dyplomatycznie bardzo umiarkowane, satysfakcja ok.

          Odpowiedz
          • niestety jak się ma 2m to nie ma 125….ba, moim zdaniem sensownie gabarytami wyglądam na Benku TRK i pochodnych, o na R1200GS wyglądam naprawdę jak na motocyklu nie rowerku 😀
            Co do mocy, rozmawiałem z ludźmi od Keewaya, nie wykluczone że powjawią się dedykowane zestawy 150 może nawet 175ccm do niego 😀

    • ten pomarańczowy na początku filmu?? Romet ADV250 😛

      Odpowiedz
  3. „niestety jak się ma 2m to nie ma 125…”

    Tu się nie zgodzę! Jest wiele motorków, które przy tym wzroście dają radę. KSL, hyosung, jamaszki… Wiem o gościu o jeszcze większych gabarytach, który jeździ na bartonie 125 classic i daje radę. Trzeba się pozbyć wstydu i po prostu jechać przed siebie…

    „Co do mocy, rozmawiałem z ludźmi od Keewaya, nie wykluczone że powjawią się dedykowane zestawy 150 może nawet 175ccm do niego ”

    Pamiętajmy, że na kat. B – 125 cm3. Ja do takich należę i zdaje mi się, że nie muszę robić A, bo znalazłem maszynę, która mnie przewiezie i lubię ją.

    Pozdrawiam!

    Odpowiedz
  4. Pisałem tak pół żartem pół serio. Jak dla mnie jeżdżę tym na czym się wygodnie siedzi, mały Benelli TNT był w tej kwestii genialny 😀 choć nadal, jak bym się nie czuł na małym motocyklu,to obiektywnie niestety ale wygląda się…. pociesznie 😛
    Co do mocy, co kto lubi i potrzebuje. Jest taka opcja co by tanim kosztem podnieść moc swojej maszyny, choć do pełni szczęścia, jak sam napisałeś potrzebna jest kategoria.

    Odpowiedz
  5. „niestety ale wygląda się…. pociesznie ”
    Gdybym się tym przejmował, to w ogóle bym nie jeździł 🙂 Tu jest, proszę, link do wyglądu: https://images75.fotosik.pl/686/ad21c09ffe9eecd9med.jpg

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>