Motovlog

Euro3 vs. Euro4

Euro3 vs. Euro4

Witam czytelników portalu motocykle125.pl, mój pierwszy wpis tutaj, i zaczynam z bardzo konkretnym zagadnieniem. Wiele już było napisane i powiedziane o nowościach z, nazwijmy to ogólnie, normą Euro4 na pokładzie. Wiadomo, wtrysk paliwa, CBS  ( w przypadku poj. 125 ) filtr węglowy itp itd… no dobra, ale jak to wpływa na samą jazdę motocyklem, co z osiągami, czy to faktycznie „dobra zmiana”? Na część z tych pytań postaram się odpowiedzieć w poniższym filmiku, zapraszam do oglądania 🙂

REKLAMA

Witam czytelników portalu motocykle125.pl, mój pierwszy wpis tutaj, i zaczynam z bardzo konkretnym zagadnieniem. Wiele już było napisane i powiedziane o nowościach z, nazwijmy to ogólnie, normą Euro4 na pokładzie. Wiadomo, wtrysk paliwa, CBS  ( w przypadku poj. 125 ) filtr węglowy itp itd… no dobra, ale jak to wpływa na samą jazdę motocyklem, co z osiągami, czy to faktycznie „dobra zmiana”? Na część z tych pytań postaram się odpowiedzieć w poniższym filmiku, zapraszam do oglądania 🙂

Udostępnij ten post


REKLAMA

9 komentarzy

  1. Coraz wiecej sklepikarzy sie tutaj lansuje.

    Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe Dawid Parus

      To źle?

      Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe jas13

      Nie martw się, żaden z obecnych tutaj „sklepikarzy”, nie będzie Ci na siłę wpychać sprzętu. A jeśli by się taki trafił, to musiałby być dosyć odważny, bo takie akcje grożą popsuciem sobie opinii w szerokim kręgu.

      Odpowiedz
  2. Zdjęcie profilowe jas13

    Akurat koledze Kamilowi łatwiej dorwać testówkę niż przeciętnemu klientowi, poza tym jak przepuszcza przez ręce ileś sprzętu na serwisie, to też dodatkowe doświadczenie i fajnie, że się nim dzieli.

    Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe Kamil fotomotoblog

      Też wyszedłem z tego założenia, dlatego nagrywam….ale dla co poniektórych liczy się co innego 🙂

      Odpowiedz
      • Bardzo fajny pomysł i to na przykładzie mojego moto. Frajda z jazdy po latach jest nie do opowiedzenia. Nawet sąsiad z garażu obok nauczył się wymawiać Keeway a ma Harleya i to takiego na pół garażu. Pozdrawiam i życzę panie Kamilu rozwoju kanału i fajnie że moto sprzedają pasjonaci a nie ludzie z przypadku.

        Odpowiedz
      • Zdjęcie profilowe Wojtek

        Cześć Kamil
        Rób swoje jak do tej pory. Powiem Ci, że czasami zaglądam również na Twojego bloga. Bardzo fajny materiał z porównania tych dwóch norm na jednym motocyklu.
        P.S.
        W Kobyłce też byłem kilka razy 🙂

        Odpowiedz
  3. Kobyłka- moje kochane miasto rodzinne 🙂

    A z innej beczki odnośnie euro 4.

    Powiedzcie mi jak widzicie w tym Z one R-a ?

    Gdzieś spotkałem się z komentarzem że jakość i pasowanie części w tym modelu Rometa nie jest najwyższej jakości- macie może w tej materii doświadczenie i jakieś inne, mniej negatywne info?

    Ogólnie powiem że szukam motoru 1-szego w mojej karierze. Motoru do szlifowania umiejętności- takiej bazy wypadowej do przejścia na większe pojemności- tak za rok, może 2.

    Mam 175 cm wzrostu, mam na celowniku Z one R-a, ZIPP-a VZ 3 lub lub Junaka NK.

    Te dwa pozostałe jak się domyślam nie mają wtrysku tylko gaźnik (nie znam się wiec nie wiem 🙁 )

    Możecie mi coś doradzić ?

    PS. Jeżeli wpis jest w nieodpowiednim miejscu to wielkie SORKI 🙂

    Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe Kamil fotomotoblog

      Dawid z Beniaminem jeździli na Z One R, masz filmik na kanale Dawida. Ja sam nie miałem go w swoich rękach, więc nie mogę się bezpośrednio o nim wypowiedzieć. Co wiem to że jest to brat prawie bliźniak Z One Z i T. Dwa motocykle z fabryki Zongshen ( tak jak np. świetny ADV125 i 250 ) Więc pochodzenie mają naprawdę spoko. Na mnie Z One T zrobił najlepsze wrażenie jak tylko się pojawił. Jakoś wykonania spoko, wszystko trzyma się kupy, ładnie poskładane, a i od strony technicznej w eksploatacji nie pojawiały się problemy z tymi motocyklami ( największy problem to słaby, wyciągający się jak guma z majtek łańcuch, i tylny czujnik stopu ) VZ-3 i NK jeden pies, w zasadzie warte grzechu, choć trochę ciężkie klocki, wyglądają na szybsze niż są.

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>