Szmarju

  • Jak dla mnie prezentuje się super. Ta wysoka kierownica faktycznie nie w stylu caffe, ale na pewno dzięki temu komfort jest trochę lepszy. Mnie osobiście irytuje ta niska kierownica w caffe racer, nie na moje zdr[…]

  • Rzut okiem dla ciekawości. Odrestaurowane, klasyczne, japońskie motocykle, głównie 50-250 cm3:
    http://www.oldtimerstudiolisboa.com/en/motos&sortByRule=ordem-ASC&pag=1
    Fajne te pierdziawki 50 cm3 😉

    • Pierdziawki ! Z końcem lat 80 tych „śmigałem” Ogarem 205. Jak bym się wtedy pokazał na takiej Hondzie CB50J to by się wszystkie Simsony pochowały :-]
      Ale ładne sztuki – taka kwintesencja lat 80-tych…
      BTW: moda na kwadratowe lampy się wówczas zaczynała – a mi się od zawsze tylko okrągłe pod…Rozwiń

  • Czy ktoś ma jakieś opinie i doświadczenia jeśli chodzi o instalacje gaźnika Mikuni VM22 do tego motocykla?

  • Ja mogę napisać z własnego doświadczenia oraz oceniając zachowanie vlogerów z youtube, jeżdżących na 125cm3. Zacząłem się rozpisywać, ale wyszło tego tyle, że muszę to bardzo skrócić 😉

    Tak więc, 125 na mias[…]

  • Jeśli wciągniesz się w regularne, dłuższe jeżdżenie, 125cm3 będzie raczej tylko na start. Na dłuższą metę, moim zdaniem to są za słabe motocykle, najpierw męczące na trasie, a później może się zdarzyć, że nawet w[…]

  • Jakby co, na allegro wisi jeden Barton Classic EURO 4 za 4999 zł (czarny, bordowy) z Rybnika.

  • Szmarju opublikował nowy komentarz aktywności 3 miesiące temu

    Znalazłem ciekawostkę na niemieckiej i francuskiej stronie Kymco. Model Visar 125i CBS EURO4. Z tego co widzę, odpowiednik (bliźniak) CK-1. Jakaś jedna jaskółka 😉

  • Szmarju opublikował 3 miesiące temu

    Czy Kymco odpuściło sobie nowe motocykle dla Europy? Na ich stronie internetowej oraz profilu facebook, od pewnego czasu same quady i skutery.

    • W internecie ciężko cokolwiek znaleźć na temat motocykli Kymco na 2018, są tylko Spade 150 odpowiednik Hondy Grom, Kymco CK-1 (VSR) 125 i Kymco K-Pipe 125. Ale żaden z nich nie ma specyfikacji zgodnej z Euro4. Panowie z MotorLandu mówili, że wprowadzili do oferty Keeway-a, ponieważ Kymco od…Rozwiń

      • Znalazłem ciekawostkę na niemieckiej i francuskiej stronie Kymco. Model Visar 125i CBS EURO4. Z tego co widzę, odpowiednik (bliźniak) CK-1. Jakaś jedna jaskółka 😉

    • Sprzedawały się kiepsko bo przez długi czas trzymały wysoką cenę. Jak tylko poszła promocja na zinga zaczął się wyprzedawać. Szkoda że tak się stało, Kymco fajnie wypełniało dźurę w rynku między markowymi a chińskimi.

  • A to nie było tak, że w okresie styczeń – czerwiec 2017, w sprzedaży było jeszcze bardzo dużo Rometów z EURO3 w niskich cenach? Jeśli mnie pamięć nie myli, jeden z pierwszych motocykli Rometa z EURO4 w 2017 r.,[…]

  • Kolego rawla, nikt nigdzie absolutnie nie wymagał stosowania takiego oleju podczas docierania. Były pewne zalecenia i opcje. I napisałem to właśnie w taki sposób. Niemal wszystkie poradniki na jakie trafi[…]

  • Jeśli chodzi o docieranie, polecali mi mineralny albo pół-syntetyk. Najlepiej mineralny, ponieważ m.in. skraca proces docierania (po dotarciu trzeba lać docelowy olej czyli pół-syntetyk lub syntetyk). Jednak ja pod[…]

  • Moim zdaniem, dwie podstawowe zasady przy docieraniu, to PRZEDE WSZYSTKIM nie przegrzać silnika (w moim przypadku, jazda max ~30 minut), oraz do pierwszego przeglądu gwarancyjnego (ewentualnego) samemu wymienić ol[…]

  • Sorry za offtopic, ale patrząc na ten kolejny chaos w wypowiedziach, gdzie nie można cytować, tylko brnąć w zagnieżdżanie, szukając czasami niemal gdzieś w połowie strony aktualnych dyskusji, moim zdaniem przydałob[…]

  • Ogólnie ładny motocykl, ale Caffe Racer z niego średni, przez tą bardzo wysoką kierownicę.
    Ewentualnie zmienić w nim m.in. opony, poprowadzić wydech nieco wyżej i chyba byłby fajny Scrambler.

  • No i o to chodzi 🙂 Na miasto, czy na krótkie drogi na obrzeżach gdzie tiry nie muszą ciągle wyprzedzać takiej 125, to dobra opcja. Do komfortowego i długiego latania na trasie, moim zdaniem najpierw PJ kat A, a później można wybierać wśród bardziej odpowiedniego sprzętu na takie warunki.

  • Na youtube, to jest dopiero plaga malkontentów i ujadaczy niemal pod każdą prezentacją chińskiego moto 125 o mocy 10-12 KM. Mocy za mało, v-max za mały. Porównują to do M-A-R-K-O-W-Y-C-H 125, gdzie różnice[…]

  • Zastanawia mnie, czy autorka tematu coś kupiła, ponieważ wymagania + dostępne pieniądze, zwiastują niestety brak jakichkolwiek opcji do wyboru.

  • Ja u siebie zapodałem kłódkę z alarmem:

    W przypadku Rometa K125, do jej transportu trzeba mieć plecak, sakwę lub kufer, gdyż do schowka się nie mieści.
    Ale zadanie póki co spełnia bardzo dobrze.

  • Odnośnie Twojej wypowiedzi na temat junakowych, leśnych dziadków (:D), pomijając kwestie techniczne. To jest niestety „normalne” dla wszelkiego rodzaju fanatyków, związanych wyłącznie z klasykami made in „mój kr[…]

  • Szmarju opublikował nowy komentarz aktywności 1 rok, 2 miesiące temu

    A w komentarzach już, że chińskie gówno. Co za internetowe bachory i nieudaczniki…

  • Załaduj więcej