Przemysław

  • Tylko że taki hyosung jako nowy kosztował z 3 razy więcej niż taki barton. Zgadnij dlaczego. Niech honda zrobi 125 za 5-7 tys to wtedy będzie można je porównywać. To tak jakby fiata pande porównywać do vw golfa. Je[…]

  • Te kity kosztują około 1100-1200 zł. Czyli dodajesz 1/5 wartości moto by zyskać może te 3 konie więcej. I to oczywiście jeśli sam wszystko zmontujesz, bo jeśli oddasz to mechanikowi to jeszcze trochę dojdzie.

  • Jedyne dobre sposoby to zmiana silnika na większy ale to nielegalne i może się skończyć nieciekawie jak zostanie odkryte. Można coś podłubać ale to da tak jak napisał rawla niewiele za to zwiększy na pewno spal[…]

  • Mój rkv miał podobnie na początku ale gasł jak dojeżdżałem do skrzyżowania redukując biegi. W sumie samo mu przeszło i od ponad 500 kilometrów nie zgasł ani razu. Na wszelki wypadek posprawdzaj wszystkie łączenia przewodów.

  • Jakby nie patrzeć samochód to nie motocykl i raczej ci się nie wywróci się jak jedna opona straci przyczepność. Porównanie więc raczej kiepskie.

  • Co do hamulców i łańcucha to pewnie dało by się załatwić by były lepsze montowane fabrycznie ale kosztem ceny. Z oponami już tak ciekawie nie będzie. W chinach takie opony się sprawdzają bo tam inny klimat i in[…]

  • Raczej mamy chińczyki ze znaczkiem rometa i junaka. Wsk mogłaby wejść raczej tylko na takich samych zasadach. To co próbują zrobić od paru lat z wsk to raczej tylko próba wyciągnięcia kasy. Bo jak inaczej n[…]

  • Może opiszesz co u ciebie się takiego działo że się go pozbyłeś?

  • Junak jest drogi bo to masywna maszyna z dwucylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą. Keeway ma prosty jak budowa cepa jednocylindrowy silnik na popychaczach z którego w zasadzie chińczycy już powinni przestać korzy[…]

  • Może dał radę się rozpędzić do takiej prędkości z górki. Nawet mój rkv ma problemy z przekroczeniem 100 według gps na płaskim i bez wiatru w plecy. A ma w końcu nieco mocniejszy silnik i jest też nieco lżejszy[…]

  • Byle nie na używanego zajeżdżonego ulepa bo to może przysporzyć o wiele więcej problemów niż chińczyk.

  • A drugi serwis kiedy masz? Ja na drugi mam się zgłosić przy 2,5-3 tys km. Może w serwisie dadzą radę rozwiązać ten problem. Mi przychodzi na myśl tylko filtr powietrza lub akumulator bo miałem podobny objaw w m[…]

  • Te polskie instrukcje to straszna kicha i lepiej nie zwracać na nie uwagi. U mnie pisze że 15 i to jest prawdopodobne. To że zgasł nie znaczy że bak był zupełnie pusty. Pompa pewnie nie jest na samym dole baku b[…]

  • Wątpie byś gdzieś mógł jeszcze kupić nowego. Romet już ich nie sprowadza plus nie ma chyba tego modelu spełniającego euro 4. Może uda ci się w jakimś sklepie znaleźć jakiś leżak magazynowy ale za bardzo bym na t[…]

  • Nie twierdze że się nie da. Po prostu większość osób takich tras raczej na 125 nie będzie robić. Sam planuje w przyszłym roku robić wycieczki w góry czyli jakieś 130-150 km w jedną stronę i może będą to wypady[…]

  • Nie wszystkie chińczyki mają takie przypadłości więc nie wrzucaj ich do jednego worka

  • Dłuższa trasa dla mnie to tak 50-100 kilometrów. W końcu mało kto będzie raczej robił na 125 więcej jak 100 kilometrów bez przerwy. Barton waży 125 kg i ma 12 koni a k-light waży 144 kg i ma 10,5 konia. Jak dla mn[…]

  • Raczej nie wierzyłbym osobie która przejechała na moto może kilometr. O tym jaka jest przelotowa mogą napisać osoby które zrobiły po pare tysięcy km i nie jedną dłuższą trasę. Te 90 przelotowe byłoby realne ale jak[…]

  • Superlight jest cięższy od k-lighta. Choć moim zdaniem on mówi o maksymalnej a nie przelotowej. Rkv nie uzyska przelotowej powyżej 90 nawet po zmianie zębatki. Chyba że ktoś za przelotową uznaje jazde z manetką[…]

  • Na żywo wygląda równie dobrze co na zdjęciach o ile nie lepiej. Silnik jest ten sam co w superlight. Jedyne na co ludzie narzekają tam to mała moc. W zasadzie z takich motorków nie ma dużego wyboru. Masz k-light[…]

  • Załaduj więcej