-
Wojtek_adv opublikował 5 lat, 9 miesięcy temu
Na Allegro pojawił się Barton Classic z Euro4.
Tak patrząc na zdjęcia to dam trochę miodu:
1. Wygląda na to, że wreszcie ma oponę z przodu o szerokości 90 a nie 3” (75).
2. Trójtłoczkowy zacisk wygląda już dojrzalej, a do tego mam wrażenie że tarcza ciut się powiększyła.
3. Sonda w miejscu, że zlewa się trochę z ramą i nie wystaje jak jakiś sztuczny guz.
4. Pozostał kopniaczek. Mam naprawdę frajdę jak czasami, gdzieś wśród „dużych” motocyklistów, odpalam swojego z kopniaka i widzę takie malutkie poruszenie i trącanie się łokciami 😊.
5. Tarcza z tyłu.
6. Najlepsze smaczki jak mocowanie reflektora i bak pozostały niezmienione.
Niestety odrobina dziegciu:
1. Przednia lampa ze zwykłą żarówką.
2. Nie pasują mi te felgi. Do tego motocykla wolałbym szprychy, ale to już tylko moje osobiste odczucie.
Na szczęście nie kombinowali ze stylistyką i zostawili to co dobre. Od razu zmieniłbym tylko to mocowanie podnóżków (zraziłem się i trudno), ale o tym już pisałem.
Całość generalnie na duży plus i jeszcze ta cena.
Wychodzi na to że do starego silnika dołożyli wtrysk + CBS i tyle
Powiedz mi bsw czego się spodziewałeś za taką cenę? Benyco za te same pieniądze sprzedaje jeszcze starszą konstrukcję.
Absolutnie nie neguję – jest OK. Tylko myślałem że wezmą jakiś inny model z innej fabryki (tak jak zrobił Junak z 121 FL).
Zdziwiłem się nawet że dali radę wtrysk do tego silnika zaadoptować (następcy bardzo popularnego Junaka 123 z tym samym silnikiem nie ma). Ale Benyco zrobiło jeszcze większą sztuczkę – wtrysk do silnika OHV 🙂