Motovlog

125ccm w terenie ?!? Ile frajdy może dać taka mała maszyna

125ccm w terenie ?!? Ile frajdy może dać taka mała maszyna

Motocykli 125 mamy do wyboru do koloru. Naked, sport, skuter, scrambler, chopper, cruiser i to, co ja lubię najbardziej, adventure/enduro.

Dlaczego? Proste, są dużo bardziej uniwersalne od swoich „ulicznych” braci. Wyższe zawieszenie, opony dual-sport, agresywny wygląd, wygoda jazdy i…. ten mały silnik. W teorii taka maszyna zajedzie znacznie dalej niż motocykl każdej z innych klas. Po asfalcie, po piachu, błocie, dosłownie wszędzie, w praktyce niejeden z was, uzna że 125 ma za mało mocy na by skutecznie bawić się w konkretnym terenie, ale czy na pewno ??

Udostępnij ten post

Czynny motocyklista realizujący swoją pasję w pracy zawodowej.


REKLAMA

17 komentarzy

  1. Nie wszędzie, gdzie wejdzie i wyjdzie enduro, poradzi sobie adventure. Ważne możliwości silnika, ale przede wszystkim ciężar.

    Odpowiedz
  2. Jas 13, ależ TY wymagający jesteś. Fajne. Kamil ma ciekawe pomysły i robi faje filmy no i zdjęcia, zwłaszcza te z dziewczynami….

    Odpowiedz
    • Zgadzam się Kamil robi dobrą robotę. Stwierdzam to co wychodzi na filmie, że motocykl będący najbliżej enduro, najfajniej idzie. Podejrzewam, że jakby w porównaniu był jeszcze Marathon i DT, to różnica w stosunku do adventure byłaby jeszcze większa.

      Odpowiedz
      • Ten teren w którym jeździłem to jak widać na końcu filmu pod konkretne crossy lub offroadówki. Keeway i Zipp pasowały tam jak rybie ręcznik, ale i tak dawały sobie dzielnie radę. Niemniej chciałem pokazać jak daleko można na nich dojechać, mimo że są przeznaczone do typowo rekreacyjnej jazdy advenczerowej/turystycznej 🙂

        Odpowiedz
        • No i chwała Tobie chłopie za to.

          Odpowiedz
  3. Gdzie jest taka fajna miejscówka?

    Odpowiedz
    • mają rozmach chińczycy. W sierpniu importer miał informację że szykują model TX ADV, a tu proszę… oj będzie fajny nowy konkurent 🙂

      Odpowiedz
      • Kamil .Rozwijają się.Współpraca z Benelli dała owoce. Jest hajs i można iść z nowymi modelami do przodu. Nie wiem czy widziałeś jakie stoisko i ile modeli pokazało Benelli na EICMA? Kosmos …..łącznie z tym że pokazali TRK 125 i clasica 400cc.

        Odpowiedz
      • Benelli TRK będzie 250cc a nie 125. Sorry

        Odpowiedz
        • Moim zdanie jedno z najlepszych stoisk 🙂 Oczywiście jako że to chińczycy to zobaczymy ile tego wejdzie do produkcji, nie mniej myślę że TRK251 musi być. Jak to często bywa, myślę że na ich rynku Keeway TX125 ADV będzie oferowany jako Benelli 🙂

          Odpowiedz
    • Do Keewayów mozna zamontować silnik o pojemności 200ccm. Z zewnątrz wygląda identycznie, jak 125 ale posiada cylinder o większej średnicy i wał o większym skoku tłoka. https://motor-x.pl/silnik-kpl-do-suzuki-gn125-poj-sil-200cc,p.html

      Odpowiedz
      • Można, zasadniczo do każdego można wrzucić większy silnik, w Zippie mieści się bez problemu 250ccm.

        Odpowiedz
    • Szkoda, że takie małe kółeczko z przodu. Wreszcie chyba będzie obrotomierz. Cena pewnie będzie mniej więcej taka jak za ADV125FI, czyli zdecydowanie za wysoka żeby to miało sens.

      Odpowiedz
      • Pewnie wzorują się na Hondzie, gdzie CRF250 Rally różni się od CRF250L tylko owiewką z szybą, za to cena dosyć znacząco wyższa.

        Odpowiedz
        • Jaś . Rally ma inne zawieszenie ( lepsze) jest tak miękka , można je regulować ma większy skok i jest wyższa bo jak siedziałem a mam 182-184 to ledwo dotykałem stopami podłoża. Poza tym zbiornik jest większy. Fajna maszyna , tylko ta cena 1000 Euro wyższa niż „zwykła” CRF250, a silniki te same.
          Nie mniej jednak to kolejny motocykl który by mi się przydał, żeby się czasami umorusać w błocie.

          Odpowiedz
          • Fakt 3l większy zbiornik, zawieszenie 15mm wyższe, 10kg masy więcej i światła LED.
            Czy warto za to płacić 5000 extra jest sprawą dyskusyjną, ale każdy kupuje to co chce.
            CRF250l jak dla mnie ma miękkie zawieszenie.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>